استودیو From Software با انتشار چندین بازی فوق العاده در دهه گذشته تواناییهای خود را بارها ثابت کرده است. اما بازی Elden Ring با نگرشی بزرگتر و وعده ارائه گیمپلی سولزلایک همیشگی بازیهای From Software در یک دنیای جهان باز، طرفداران را بیصبرانه منتظر نگه داشته است.
هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، در جدیدترین مصاحبه خود با مجله EDGE درباره کیفیت بازی Elden Ring و نحوه برخوردش با این عنوان صحبت کرده است. او در بخشی از این مصاحبه میگوید:
«من یک قانون شخصی دارم و آن این است که هرگز بازیهایی که خودم ساختهام را تجربه نمیکنم. Elden Ring هم از این قاعده مستثنی نیست و بعید است که آن را بازی کنم. با بازی کردن عنوانی که خودتان ساختهاید نمیتوانید لذتی که بازیکنان جدید از آن میبرند را تجربه کنید. اما اگر روزی Elden Ring را بازی کنم، میدانم که تجربهاش تقریبا همان چیزی خواهد بود که من از یک بازی ایدهآل انتظار دارم.»
مطالب مرتبط:
تریلر داستانی بازی Elden Ring منتشر شد
10 تفاوت بازی Elden Ring با سری Dark Souls
او در ادامه اضافه کرد:
«جهان باز بودن این بازی تنها یک تلاش ساده برای بزرگ جلوه دادن بازی نیست، بلکه غنای بیشتری به تجربه کلی و ایدهآل بازی Elden Ring میدهد. برای مثال، اگر بخواهید در دنیای این بازی کاوش کنید، به یک نقشه بزرگ و پرمحتوا نیاز خواهید داشت. یا اگر نقطهای در تصویر ببینید و با خود بگویید «میخواهم به آنجا بروم»، باید واقعا بتوانید به آن منطقه سفر کنید. در نگاه اول این ویژگیها ابتدایی بهنظر میرسند، اما پیش از ساخت بازی Elden Ring بسیاری از آنها برای من ممکن نبود و حالا این بازی به تجربهای که من از یک بازی ایدهآل انتظار دارم، نزدیک است.»
بازی Elden Ring در تاریخ 25 فبریه 2022 (شش اسفند) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد.