پس از عرضه بازی Elden Ring، آخرین ساخته میازاکی به سرعت به یکی از عناوین پرطرفدار یوتیوب و توییچ تبدیل شد. ویدیوهای مربوط به این بازی در یوتیوب، در 60 روز اول پس از انتشار بیش از 3.4 میلیارد بار مشاهده شدند تا بازی Elden Ring را با فاصله بسیار زیادی نسبت به بازی GTA 5 و بازی Red Dead Redemption 2، تبدیل به پربینندهترین بازی یوتیوب در 60 روز اول انتشار شود. همانطور که در تصویر زیر میبینید، حتی مجموع بازدید ویدیوهای بازی GTA 5 و بازی Red Dead Redemption 2 در 60 روز اول انتشار هم با تعداد بازدید بازی Elden Ring برابری نمیکند.
آماری که توسط یوتیوب منتشر شده نشان میدهد که Margit بیشتر از دیگر باسهای این بازی توجه کاربران یوتیوب را به خود جلب کرده است. با توجه به اینکه Margit اولین باس بزرگ بازی محسوب میشود، منطقی است که محتوای مربوط به او بازدید بیشتری داشته باشد. بعد از Margit، نوبت به Malenia میرسد. آخرین باس بازی Elden Ring را میتوان سرسختترین آنها دانست که قطعا تمام بازیکنان را آزار داده است.
کلاس سامورایی هم پرطرفدارترین کلاس بازی Elden Ring در یوتیوب بوده است. بعد از سامورایی، کلاسهای Hero و Wretch بیشترین بازدید را درمیان کلاسهای این بازی داشتهاند.