اطلاعات تازه‌ای از بازی جدید اعضای سابق استودیو Rockstar منتشر شد

اطلاعات تازه‌ای از بازی جدید اعضای سابق استودیو Rockstar منتشر شد

مهدی سلیمانی مهدی سلیمانی
1 سال و 12 ماه و 4 روز پیش

در سال 2016، سه نفر از اعضای ارشد سابق استودیو Rockstar North پروژه ساخت یک بازی بلندپروازانه را در استودیو Royal Circus Games آغاز کردند؛ البته نام این استودیو بعدا به Build a Rocket Boy تغییر داده شد. یکی از توسعه این بازی در ابتدا با موتور گرافیکی Amazon Lumberyard آغاز شد و در سال 2020 تصمیم بر این شد که روند توسعه بازی Everywhere با موتور گرافیکی Unreal Engine ادامه پیدا کند.

 

اطلاعات تازه‌ای از بازی جدید اعضای سابق استودیو Rockstar منتشر شد


در سال‌های گذشته اخبار چندان زیادی از این بازی منتشر نشده نبود، اما امروز در جریان کنفرانس سرمایه‌گذاران کمپانی Galaxy Interactive، اطلاعات جدیدی از اهداف سازندگان و سبک و سیاق کلی بازی Everywhere منتشر شده است. بر اساس این اطلاعات، بازی Everywhere شدیدا تحت تاثیر جهان Ready Player One قرار دارد و هدف سازندگان این است که تا حد ممکن این ایده را در بازی خود اجرا کنند. این بازی یک عنوان AAA جهان باز با بخش چندنفره بسیار بزرگ و یک روایت داستانی عظیم چندقسمتی خواهد داشت.


علاوه بر موارد بالا، بازی Everywhere به بازیکنان اجازه خواهد داد تا محتوای مخصوص خود را هم در این عنوان تولید کنند. به‌نظر می‌رسد که این تولید محتوا محدودیت خاصی نداشته باشد و بازیکنان خواهند توانست تا «دنیاهای مخصوص خودشان» را در این بازی بسازند.


با توجه به این‌که توسعه بازی Everywhere از سال 2016 آغاز شد و یک‌سال بعد تعداد افراد توسعه دهنده آن به 30 نفر رسید، احتمالا هنوز زمان زیادی تا آماده شدن و اولین نمایش عمومی آن باقی مانده است. 

 

 
برچسب ها: Everywhere
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.