بازی Final Fantasy 16 درجه سختی بسیار آسان خواهد داشت

بازی Final Fantasy 16 درجه سختی بسیار آسان خواهد داشت

مهدی سلیمانی مهدی سلیمانی
3 سال و 2 ماه و 10 روز پیش

بازی Final Fantasy XVI مانند نسخه‌های اخیر این مجموعه یک بازی اکشن محور خواهد بود. اما بازیکنانی که در بازی‌های اکشن مهارت کمی دارند و هدف‌شان تجربه داستان این بازی است، مشکلی برای تجربه ماجراهای کلایو رازفیلد (Clive Rosfield)، شخصیت اصلی این بازی، نخواهند داشت.

نائوکی یوشیدا، تهیه کننده بازی Final Fantasy 16 در آخرین مصاحبه خود به این نکته اشاره کرد که هدف تیم سازنده، در دسترس قرار دادن این بازی برای تمامی بازیکنان است و آن‌ها تلاش می‌کنند تا تمامی اقشار بازیکنان بتوانند داستان بازی Final Fantasy XVI را به راحتی تجربه کنند.

 

 

از آن جایی که در تریلر معرفی این بازی تمرکز ویژه‌ای روی مکانیک‌های مبارزه و استفاده از توانایی‌های مخصوص شخصیت‌ها شده است، عده‌ای نگران این هستند که پیچیدگی گیم‌پلی این بازی به تجربه آسان داستان برای آن‌ها آسیب وارد کند. همچنین، حضور ریوتا سوزوکی (Ryota Suzuki) که سابقه کار روی بازی‌ Devil May Cry 5 و بازی Dragon’s Dogma را دارد، به عنوان کارگردان مبارزات بازی Final fantasy 16 نگرانی‌های این دسته از بازیکنان درباره سختی بیش از حد مبارزات را افزایش داده است. اما یوشیدا به این بازیکنان وعده داد تا حالتی در بازی قرار داده شود که بازیکنان به آسانی و با کمترین چالشی تمامی مبارزات بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند و به راحتی به تجربه داستان این بازی بپردازند.

یوشیدا پیش از این اعلام کرده بود که قصد ندارد تا زمانی که از کیفیت محصول نهایی مطمئن شود اطلاعات بیشتری از آن منتشر کند. این تصمیم برای جلوگیری از ایجاد شک و شبهه نسبت به کیفیت بازی نهایی و ارائه اطلاعات درست گرفته شده است. با این وجود، شایعاتی وجود دارند که بر اساس آن‌ها به زودی و تا پایان ماه جاری میلادی اطلاعات رسمی بیشتری از بازی Final Fantasy 16 منتشر خواهد شد.

برچسب ها: final fantasy xvi
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.