کوری بارلوگ (Cory Barlog) کارگردان بازی God of War از علاقهاش به گفتن پیشینه داستان شخصیتهای کریتوس و فِی توضیح داد اما گفت که اکنون نمیتواند این کار را انجام دهد و نمیداند کی ممکن است این اتفاق بیافتد.
در مصاحبهای با PlayStation Access، از بارلوگ پرسیده شد که چرا در بازی، زمان کمی به شخصیتپردازی Faye پرداخته شد و او در جواب گفت که به شخصیت او در بازی God of War به مقداری پرداخته شد که این اجازه را به آنها بدهد تا در آینده درباره شخصیت او بیشتر بگویند.
بارلوگ در توضیحاتش گفت: «وقتی نمیدانید چه اتفاقی در آینده داستان رخ میدهد، ملاقات Faye و Kratos سنگینی کمتری میکند. آشنایی با شخصیت Faye باید طوری باشد که انگار او را از قبل میشناسیم و این کاری بود که ما در داستان بازی God of War انجام دادیم. پس شخصیت او عمق و وزن بیشتری دارد. افسانه شخصیت Faye به زمانی برمیگردد که اولین بار با Kratos آشنا شد و زمانی را در کنار یکدیگر گذراندند. پس جدال و اکشنی پشت داستان آنها وجود ندارد. هر دو آنها جنگجو هستند و به نقطهای در زندگی رسیدهاند که دیگر نمیخواهند بجنگند، زیرا هر دو آنها دلایل جنگ را دیدهاند. ملاقات آنها در زمانی که هر دو تصمیم گرفتهاند سلاحهایشان را زمین بگذارند، اساسا هر دو آنها را تغییر میدهد.»
بارلوگ همچنین گفت که شخصیت Faye قدرت بسیاری دارد و چیزهای زیادی را در جهان بازی تحت کنترل دارد.
«من نمیدانم چه زمانی میخواهیم درباره پیشینه داستان این دو شخصیت صحبت کنیم، اما امیدوارم و بسیار علاقهمندم که این داستان را تعریف کنم.»