سونی روند کاری استودیوهایی که تصاحب می کند را تغییر نمی دهد

سونی روند کاری استودیوهایی که تصاحب می کند را تغییر نمی دهد

آرمان دانه واش آرمان دانه واش
3 سال و 2 ماه و 12 روز پیش

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی بارها نشان داده است که هنگام  تصاحب استودیوهای جدید یا ادغام استودیوهای داخلی‌اش با توسعه‌دهنده‌ها، با احتیاط عمل می‌کند. این شرکت ترجیح می‌دهد به جای اینکه با خریدهای کورکورانه ظرفیت خود را افزایش دهد، استودیوهای داخلی‌اش را به شکلی طبیعی گسترش دهد.

 

سونی به این معروف است که هنگام تصاحب استودیوهای جدید، آن‌ها را تغذیه کرده و به آن‌ها اجازه تولید تجاربی خاص و متنوع می‌دهد. قبلا چنین موضوعی  در زمان خرید استودیو Insomniac Games توسط سونی مشخص شده بود و اکنون سیوبهان ردی (Siobhan Reddy)، کارگردان استودیو Media Molecule، باری دیگر به چنین مسئله‌ای پرداخته است. ردی در مصاحبه‌ای مفصل با سایت خبرگزاری Push Square، گفت که سونی سابقه‌ای عالی در دخالت نکردن با بخش‌های استودیوهایی دارد که موفق به دستیابی به آن‌ها شده است. همچنین او فاش کرد که سونی به استودیو Media Molecule کمک کرد تا با به جان خریدن خطرهای بزرگ پروژه‌هایی مانند بازی Dreams را تولید کند.

 

سونی در نحوه کار استودیوهایی که تصاحب می کند دخالت نمی کند

 

ردی در مورد استودیوهای داخلی سونی و نحوه برخورد سونی با آن‌ها گفت:

تمام ما در گذشته ادغام استودیوها را تجربه کرده‌ایم، به همین دلیل برای ما بسیار مهم است که به بهترین شکل ممکن به آن‌ها کمک کنیم تا به شرایط جدید خود عادت کنند. و می‌دانید، سونی در گذشته اثبات کرده است که هنگامی که استودیوی جدیدی را تصاحب می‌کند، در قسمت‌های خوب و موفق آن استودیو دخالت نمی‌کند. ما برای چند سال با گروه XDev کار کردیم، به همین دلیل می‌توان گفت که طی آن زمان هنوز برای توسعه بازی‌ها نیاز به کمک داشتیم. و با گذر زمان کم کم توانستیم بدون این کمک‌ها به کار خود ادامه داده و به طور مستقل به تولید بازی بپردازیم.

پس می‌توان گفت که تغییرات بزرگی که اعمال شدند استودیو جدید، سرمایه‌گذاری ادامه‌دار و توانایی به جان خریدن خطرهای بزرگی مانند بازی Dreams بودند. قطعا هنگامی که شما به عنوان یک تولیدکننده به تصاحب شرکتی دیگر می‌رسید، مسیرهای مختلفی را در مقایسه با حالت قبلی خود طی خواهید کرد. و قطعا چنین مسیر جدیدی برای ما به معنی افزایش خلاقیت، و کارهای مختلفی که می‌توانیم در فضای محتویات تولیدی کاربران انجام دهیم بود.

 

استودیوی Media Molecule در سال 2006 تاسیس شد و در سال 2010 توسط شرکت سونی خریده شد. موسس مشترک آن یعنی الکس ایوانز (Alex Evans) سپتامبر سال گذشته اعلام کرد که برای مدتی از دنیای بازی‌سازی دوری می‌کند.

برچسب ها: Media Molecule
1 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.