چندین بازیکن NBA در شبکههای اجتماعی اعلام کردند که قسمت بعدی بازی Call of Duty را در رویدادی که بهعنوان بخشی از لیگ تابستانه NBA در لاس وگاس برگزار میشود تجربه کردهاند.
تصاویری که توسط این بازیکنان از رویداد مذکور در اینستاگرام و توییتر منتشر شده نشان میدهد که آنها در حال تجربه قسمت بعدی بازی Call of Duty روی پلی استیشن 5 هستند.
برخلاف ادعای این بازیکنان، حساب کاربری CharlieINTEL در توییتر که منحصرا پیرامون بازی Call of Duty فعالیت میکند اعلام کرده که آنها فرصت تجربه بازی Call of Duty 2023 را نداشتند و فقط دمو این عنوان برایشان نمایش داده شده است.
در نقاط مختلف این رویداد هم بنرهای بازی Call of Duty و لوگو جدید این مجموعه دیده میشود. لوگو جدید مجموعه چند هفته است که در تمام کانالهای ارتباطی رسمی بازی Call of Duty دیده میشود و احتمالا قسمت بعدی مجموعه اولین عنوانی خواهد بود که از این لوگو استفاده میکند.
بازی Call of Duty احتمالا توسط استودیو Sledgehammer توسعه داده شده و استودیو Infinity Ward هم در روند توسعه آن دخیل بوده است. بر اساس گزارش جیسون شرایر (Jason Schreier)، هدف کمپانی اکتیویژن برای قسمت بعدی مجموعه این است که «بازی علاوه بر القای حس مسقل بودن برای یک عنوان 70 دلاری، ادامه دهنده تجربه بازی MW2 را باشد.»
شرایر در همین گزارش اضافه میکند که احتمالا حالتهای بازی و چندین نقشه از بازی MW 2 در نسخه بعدی هم حضور خواهند داشت. البته منابع او اخطار دادهاند که ممکن است این برنامهها تا زمان انتشار بازی تغییر کنند و هیچ چیز قطعی نیست.
بازی MW 2 سریعترین فروش تاریخ این مجموعه را تجربه کرد و فقط در سه روز موفق شد 800 میلیون دلار برای اکتیویژن درآمدزایی کند. این بازی یک هفته بعد از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد. پیش از عرضه این بازی، بازی Call of Duty: Black Ops 2 رکورد فروش یک میلیارد دلاری را در 15 روز ثبت کرده بود.