پس از خرید بخشی از سهام استودیو Quantic Dream و تصمیم این استودیو برای توسعه عناوین مولتی پلتفرم، به نظر میرسد تغییر دیگری هم در هسته اصلی بازیهای بعدی دیوید کیج (David Cage) رخ خواهد داد.
اخیرا لیستی شامل مشاغل مورد نیاز در رابطه با ساخت عنوان بعدی این استودیو منتشر شده است که به نظر میرسد روی بخش چند نفره رقابتی به همراه پرداختهای درون برنامهای تمرکز خواهد کرد. توضیحات ذکر شده برای این فرصت شغلی به شرح زیر است:
«طراح ارشد سیستم اقتصادی بازی، شما تمامی مدلهای اقتصادی بازی را طراحی خواهید کرد؛ طراحی محصولات مجازی، ارزش گذاری و سنجش واکنش کاربران به این محصولات، پیش و پس از عرضه بازی برعهده شما خواهد بود. با استفاده از این اطلاعات، شما پیشنهادات خود را برای تنظیم میزان علاقمندی کاربران به آیتمها، قیمت گذاری و اطمینان از عملکرد مالی بازی، به تیم سازنده ارائه میکنید.»
این موقعیت شغلی مستقیما به خریدهای درون برنامهای اشاره میکند که در عناوین چندنفره و رقابتی مورد استفاده قرار میگیرند، اما بسیار بعید است که این استودیو به کلی از سبک بازی سازی همیشگی خود فاصله بگیرد و عنوانی کاملا چندنفره و احتمالا بدون بخش داستانی توسعه دهد.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا تغییر رویه استودیو Quantic Dream در ساخت بازیهایی که در آنها استاد بود، میتواند نتایج خوبی در پی داشته باشد؟