شینجی میکامی از بازی منتشر نشده استودیو Tango Gameworks می گوید

شینجی میکامی از بازی منتشر نشده استودیو Tango Gameworks می گوید

خشایار بهرامی خشایار بهرامی
3 سال و 4 ماه و 6 روز پیش

شینجی میکامی (Shinji Mikami) رئیس استودیو Tango Gameworks که توسعه بازی Ghostwire: Tokyo را عهده دار است و یکی از کارگردانهای برجسته صنعت گیم که بیشتر برای ساخت بازی 4 Resident Evil شناخته میشود، در مصاحبهای که اخیرا به مناسبنت 30مین سالگرد حضورش در این صنعت با وبسایت IGN داشته، صحبتهایی را در مورد بازی عرضه نشده استودیو مذکور انجام داده است.

 

در جریان این مصاحبه، شینجی میکامی برخی خاطراتش در شرکت Capcom را مرور و اعلام کرد که مراحل تولید بازی Resident Evil 4 بیشتر از نسخههای پیشین آن سرگرم کننده بوده است. وی در ادامه به گفت و گو در مورد روزهای ابتدایی استودیو Tango Gameworks پرداخت و به پروژه کوچکی اشاره داشت که با وجود به اتمام رسیدن مراحل تولید آن، هیچگاه این عنوان به صورت رسمی معرفی و عرضه نشد.

 

بنابر گفتههای شینجی میکامی، یکی از ایدههای اولیه و اصلی استودیو Tango Gameworks فعالیت توسعه دهنگان حاضر در آن روی ساخت پروژههای بزرگی نظیر بازی The Evil Within و در عین حال ساخت پروژههای کوچکتر بوده است؛ با این حال پس از خریداری این استودیو توسط شرکت Zenimax، این ایده برای همیشه از بین رفت و اهداف این استودیو دچار تغییر شدند.

 

میکامی در مورد یکی از این پروژههای کوچک که مراحل ساخت آن به پایان رسید اما هیچگاه روانه مارکت بازیهای ویدیویی نشد، توضیحاتی را ارائه کرده که بخشی از آن به شرح زیر است:

در ابتدا شروع فعالیت استودیو Tango Gameworks، ما یک بازی جدید داشتیم و شخصیت اصلی آن یک سوسک بود که وظیفه شکست انسانها را برعهده داشت. اندازه این سوسک حدودا چهار اینچ بود و گاهی اوقات روی دو، چهار یا هر تعداد پا که یک سوسک دارد، راه میرفت. همچنین گاهی ممکن بود که این سوسک یک تفنگ بردارد و به انسانها شلیک کند. با این وجود شرکت Zenimax با این محتوا و مفهوم کلی بازی موافق نبود که درنهایت این مخالفت، سبب عدم انتشار آن شد.

 

 

در بخش دیگری از این مصاحبه، شینجی میکامی به آینده فعالیتش در صنعت گیم به عنوان کارگردان اشاره و اعلام کرد که احتمالا پروژه بعدی وی، آخرین عنوانی خواهد بود که به عنوان کارگردان در پروسه تولید آن حضور پیدا میکند.

من دارم پیر میشوم بنابراین این مسئله که چه اثری را تولید خواهم کرد، بیشتر به میزان انرژی که دارا هستم، بستگی دارد. من فکر میکنم که اگر یک روز شانس تولید یک بازی که تماما براساس دیدگاههای شخصیام شکل میگیرد را داشته باشم، آن پروژه آخرین فعالیتم در زمینه تولید بازیهای ویدیویی به عنوان کارگردان یک اثر خواهد بود. این پروژه احتمالا به عنوان آخرین اثری که کارگردانی و ساخت آن را برعهده داشتهام، شناخته میشود.

 

شینجی میکامی هماکنون به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار سایر عوامل بازی Ghostwire: Tokyo حضور دارد و مشخص نیست که چه زمانی از پروژه جدید وی رونمایی می‌شود.

 
برچسب ها: Ghostwire: Tokyo،Resident Evil
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.