بازی Skull & Bones تا سال 2021 آماده نخواهند شد

بازی Skull & Bones تا سال 2021 آماده نخواهند شد

رضا رحیمی رضا رحیمی
3 سال و 6 ماه و 18 روز پیش

تاریخچه توسعه بازی Skull & Bones  مسیر پیچیده‌ای را طی کرده است و به نظر می‌رسد چیزی از این پیچیدگی کاسته نشده است. این بازی در ابتدا در مراسم E3 سال 2017 میلادی معرفی شد و قرار بود الهام‌گرفته از مبارزات دریایی بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag باشد. با این وجود بازی Skull & Bones بارها تاخیر خورد و حتی چندبار هم مراحل توسعه آن از ابتدا آغاز و به اصطلاح دچار ریبوت پیش از عرضه شد. حال اخبار جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد این بازی تا پیش از سال مالی آتی، که از ماه آوریل سال 2021 آغاز و تا ماه مارس سال 2022 ادامه می‌یابد، عرضه نخواهد شد.

 

 

طی چند روز گذشته، کارگردان بازی؛ یعنی الیزابت پلن (Elizabeth Pellen)، اخبار جدیدی از مراحل توسعه بازی را با جامعه بازی‌بازان به اشتراک گذاشت و در رابطه به عدم حضور بازی Skull & Bones در مراسم Ubisoft Forward اخیر سخن گفت. به جای آن، این بازی سال آتی پس از این که توسعه‌دهندگان توانستند روی بینش جدیدشان کار کنند به نمایش در خواهد آمد. پلن اینطور نوشت:

می‌دانم که منتظر شنیدن اخبار جدیدی هستید پس من برای تایید کردن این نکته هیجان دارم: پروسه توسعه بازی Skull & Bones برای معرفی یک رویکرد جدید دچار تغییر شده است. تیم ما در شعبه سنگاپوری شرکت Ubisoft کاملاً به توسعه و انتشار بازی متعهد هستند و قصد دارند این بازی را طی سال‌های آتی هم پشتیبانی کنند. اگرچه بازی ما در مراسم Ubisoft Forward که 10 سپتامبر(20 شهریور) برگزار می‌شود حضور نخواهد نداشت اما امیدواریم که نمایش جدیدی را در آینده در اختیار شما قرار دهیم. مطمئن باشید که ارزش صبر کردن را خواهد داشت.

بسیاری از شما می‌خواهید بدانید که چرا ما انتشار بازی را با تاخیر مواجه کردیم. پاسخ ساده این است که ما به زمان بیشتری نیاز داشتیم. ما رویاهای بزرگی برای بازی Skull & Bone در سر داشتیم و رسیدن به این رویاها، چالش‌های بزرگ‌تری را هم پیش روی ما گذاشته است.

این سختی‌ها منجر به تاخیرهایی در عرضه این بازی شده است. سوالات مهمی که طی ماه‌های اخیر پرسیده شده‌اند و نیازمند پاسخ هستند عبارت‌اند از: چگونه ما فانتزی کلاسیک دزد دریایی بودن را مدرنیزه کرده‌ایم؟ چگونه از خلق یک تجربه مهیج و درگیرکننده اطمینان حاصل کنیم؟ چگونه ابزار و لحظات خاطره‌انگیزی برای بازی بسازیم؟ برای پاسخ به تمامی این سوالات فقط یک جواب وجود دارد و آن هم این است که ما به وقت بیشتری برای توسعه بازی نیاز داشتیم.

در عین حال که بازی Skull & Bones از همان ایده اولیه به سمت چیزی که حالا هست توسعه پیدا می‌کرد، ما نیاز به استخدام افراد تازه‌نفس هم داشتیم. من هم یکی از این افراد بودم وقتی که کمی بیشتر از دو سال پیش به عنوان کارگردان بازی به تیم توسعه پیوستم. من به عنوان هسته یکی از تیم‌هایی مشغول به کار هستم که گروهی از خلاق‌ترین و مستعدترین توسعه‌دهندگان از شعبه سنگاپور شرکت Ubisoft را هدایت می‌کند. از آن زمان تا کنون افراد زیادی به تیم ما ملحق شده‌اند.

ما با سایر افراد در شعب برلین، چنگدو، کیو، پاریس و فیلیپین نیز همکاری نزدیکی داریم. تعهد و انگیزه این تیم چیزی است که مسیر توسعه بازی Skull & Bones را پیش می‌برد. اعتمادی که به استعداد همکاران داریم آن چیزی است که باعث می‌شود ما توسعه بازی Skull & Bones را پیش ببریم و از مسیر پایانی هم فراتر رویم.

ما نسبت به کاری که تا به حال انجام داده‌ایم مفتخر هستیم و امیدواریم شما هم بتوانید محتویات بیشتری از بازی Skull & Bones را در سال آینده تماشا کنید.

 

باید صبر کرد و دید منظور کارگردان بازی از رویکرد جدید در توسعه بازی Skull & Bones چیست.

برچسب ها: Skull & Bones
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.