محیط‌ بازی Star Wars Jedi: Survivor بزرگ و پرجزئیات خواهد بود

محیط‌ بازی Star Wars Jedi: Survivor بزرگ و پرجزئیات خواهد بود

مهدی سلیمانی مهدی سلیمانی
1 سال و 2 ماه و 4 روز پیش

کمپانی EA از اولین ناشرانی محسوب می‌شود که دیگر بازی‌های خود را برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر نمی‌کند. ماه گذشته بازی Dead Space این کمپانی تنها برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شد و این اتفاق قرار است در ماه آپریل برای بازی Star Wars Jedi: Survivor هم تکرار شود. اما دلیل این تصمیم کمپانی EA برای منتشر نکردن بازی‌های خود برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان چیست؟ آن هم در زمانی که این کنسول‌ها همچنان میلیون‌ها کاربر دارند و عرضه بازی‌های جدید برای آن‌ها می‌تواند سود بسیار بیشتری برای ناشران داشته باشد.


استیگ اسموسن (Stig Asmussen)، کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor، اخیرا درباره همین موضوع با مجله Play مصاحبه کرده است. به گفته اسموسن، بهینه نکردن این بازی برای سخت‌افزار نسل قبلی به استودیو Respawn اجازه داده تا نقشه‌های بسیار بزرگتر و پرجزئیات‌تری طراحی کند.

 


«می‌توانید مزایای استفاده از سخت‌افزار قوی‌تر را در این بازی تجربه کنید. ما به‌سرعت متوجه شدیم که می‌توانیم از پردازنده‌‌ و حافظه‌های سریع‌تر و قدرتمند کنسول‌های نسل جدید برای خلق نقشه‌هایی بسیار بزرگتر از گذشته با جزئیات بالاتر، تراکم بیشتر، گوناگونی گسترده‌تر NPCها و موارد بیشتر استفاده کنیم. این امکانات جدید کاملا با اهداف ما برای بهبود بازی Star Wars Jedi: Survivor هم‌خوانی داشتند. تیم ما می‌خواست نقاط قوت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را حفظ و تجربه گیم‌پلی را بهبود دهد. سخت افزار نسل نهم به ما اجازه داد تا دقیقا همین کار را انجام دهیم.»

 

اسموسن با صحبت درباره نسخه بهبود یافته بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس گفت که اگرچه استودیو Respawn به‌خاطر مشکلات فنی با اضافه کردن ویژگی رهگیری پرتو به این بازی مخالف بود، اما تجربه انجام این کار به اعضای استودیو برای استفاده از رهگیری پرتو در قسمت دوم کمک بزرگی کرد.
 

«درحقیقت ما به‌خاطر این‌که درحال اضافه کردن ویژگی رهگیری پرتو به Survivor بودیم، از نسخه نسل نهمی بازی Fallen Order به‌عنوان یک پروژه تمرینی برای پیاده‌سازی رهگیری پرتو استفاده کردیم. البته درنهایت به‌خاطر تفاوت‌های بزرگ طراحی محیطی بازی‌ها بین نسل هشتم و نهم، هیچ‌یک از این تجربیات در بازی Star Wars Jedi: Survivor استفاده نشد. هرچند این پروژه به ما کمک کرد تا کنترل بیشتری روی نحوه استفاده از رهگیری پرتو در نسخه مخصوص موتور گرافیکی Unreal 4 داشته باشیم.»

 

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ 28 آپریل برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد.
 

برچسب ها: Star Wars Jedi: Survivor, Star Wars Jedi: Fallen Order
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.