بر اساس نمودارهایی که Superdata از وضعیت فروش بازیها در ماه نوامبر منتشر کرده است، این ماه به عنوان درآمدزاترین دوره زمانی 30 روزه در تاریخ بازیهای ویدیویی (از لحاظ فروش دیجیتالی) شناخته شد. در این ماه مجموعه فروش دیجیتالی بازیها روی فروشگاههای مختلف به رقم باورنکردنی 11.5 میلیارد دلار رسید. در این میان عناوینی مثل بازی Spider-Man: Miles Morales و بازی World of Warcraft: Shadowlands فروشی چشمگیر داشتهاند.
مهمترین بازی انحصاری منتشر شده روی کنسولها در ماه نوامبر هم بازی Spider-Man: Miles Morales بود که توانست مجموعا روی دو پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، 663 هزار نسخه به صورت دیجیتالی به فروش برساند. فروش این بازی نسبت به بازی Spider-Man که در سال 2018 و تنها روی پلی استیشن 4 عرضه شد بسیار پایینتر است. بازی Spider-Man در ماه اول عرضه روی پلی استیشن 4 موفق به فروش 2.2 میلیون نسخه به صورت دیجیتالی شد. البته اگر بازی Spider-Man: Miles Morales را با بازی Uncharted: Lost Legacy مقایسه کنیم، این بازی بسیار موفق عمل کرده و توانسته تا رکورد فروش ماه اول بازی مذکور را جا به جا کند.
پرفروشترین بازی روی رایانههای شخصی بازی World of Warcraft: Shadowlands بود که به محض انتشار با فروش 3.7 میلیون نسخهای تبدیل به پرفروشترین بازی منتشر شده برای رایانههای شخصی در روز اول عرضه شد. همچنین عرضه این بازی باعث شلوغی بسیار زیاد سرورهای بازی World of Warcraft: Shadowlands هم شد و برای اولین بار از سال 2010 رکورد بیشتری بازیکن همزمان این بازی شکسته شد.
همانطور که تصور میشد، بازی Call of Duty: Black Ops Cold War روی کنسولها بیشترین آمار فروش را به ثبت رساند و با فروش 5.7 میلیون نسخهای روی کنسولها در ماه نوامبر، توانست رکورد فروش ماه اول عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 4 را هم جا به جا کند و پرفروشترین عنوان از مجموعه Call of Duty در ماه اول عرضه لقب بگیرد.
دیگر بازی پرفروش روی کنسولها هم بازی Assassins Creed: Valhalla بود که توانست با فروش 1.7 میلیون نسخهای توانست رکورد فروش بازی Assassins Creed: Odyssey را هم به میزان 50 درصد افزایش دهد. استقبال طرفداران از بازی Assassins Creed: Valhalla به حدی بود که رکورد پرفروشترین هفته اول عرضه در تاریخ سری Assassins Creed توسط این بازی شکسته شد. البته آمار فروش مثبت این بازی تنها به فروش نسخه اصلی خود بازی خلاصه میشود و میزان خریدهای درون برنامهای این بازی نسبت به نسخه قبلی سری، 62 درصد افت داشته است.
پرمخاطبترین بازی ماه نوامبر با اختلاف بسیار زیاد، بازی Among Us بود که بر اساس آمارهای Superdata حدود نیم میلیارد کاربر در ماه نوامبر به تجربه این بازی پرداختند. این آمار بازی Among Us را تبدیل به پرمخاطبترین بازی تاریخ در یک بازه زمانی 30 روزه کرد. البته به دلیل کمبود آیتمهای پولی در بازی Among Us، این آمار و ارقام تاریخی سود آنچنان زیادی را نسیب استودیو InnerSloth نکرد. به همین دلیل، با وجود اینکه کاربران رایانههای شخصی تنها 3 درصد از جمعیت نیم میلیاردی کاربران بازی Among Us را تشکیل میدهند، (به دلیل قیمت 5 دلاری این بازی روی رایانههای شخصی) استودیو InnerSloth بیشترین سود خود را از فروش بازی Among Us روی رایانههای شخصی بهدست آورد.