پس از معرفی در دسامبر 2021، تا به امروز هیچگونه اطلاعات به خصوصی در مورد بازی Wonder Woman ساخته تیم بازی سازی Monolith Productions منتشر نشده، اما به نظر میرسد که روند توسعه این پروژه همچنان در حال انجام است. میا پالوین (Mia Palvin) که اخیرا به عنوان طراح ارشد UX (تجربه کاربر) در استودیو Santa Monica و در پروسه تولید بازی God of War Ragnarok مشارکت داشته، به استودیو Monolith پیوسته است. براساس پروفایل رسمی پالوین در شبکه Linkedln، او اینبار به عنوان مدیر بخش طراحی UX در ساخت این عنوان از جهان دیسی حضور خواهد داشت.
شکی وجود ندارد که میا پالوین تاثیر بسیار قابل توجهی را روی ویژگیهای دسترسی متنوع بازی GoW Ragnarok داشته است. عملکرد فوقالعاده او سبب شد تا این دنباله موفق به کسب جایز نوآوری در دسترسی طی رویداد The Game Awards 2022 شود. حال، با توجه به توییت اخیر پالوین گمان میرود که در بازی Wonder Woman نیز ویژگیها و گزینههای دسترسی متعددی وجود خواهد داشت تا تجربه بدون مشکلی برای تمامی کاربران و بازیکنها شکل بگیرد.
یک هفته از حضورم در پروسه تولید بازی Wonder Woman میگذرد و از میزان اهمیتی که تمامیت تیم سازنده به ویژگیهای مختلف بخش دسترسی (Accessibility) بازی میدهند، تحت تاثیر قرار گرفتهام. صنعت بازی سازی به طرز شگفت انگیزی با سالهای پیش متفاوت است.
در مورد بازی بعدی استودیو Santa Monica چه میدانیم؟
در حال حاضر تاریخ دقیقی برای بازی Wonder Woman اعلام نشده و مشخص نیست که این عنوان برای چه پلتفرمهایی در دسترس قرار میگیرد. صرفا میدانیم که داستان این اثر حول فعالیتهای پرنسس دایانا به منظور متحد ساختن اهالی آمازون با انسانهای جهان مدرن جریان خواهد داشت. این بازی، یک اثر جهان باز است و از سیستم Nemesis به کار رفته در سری بازیهای Middle Earth بهرهمند خواهد بود. در بازی Wonder Woman سیستم مذکور سبب میشود تا ارتباط عمیقی میان پروتاگونیست بازی با دشمنان یا متحدانش شکل بگیرد.
هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون بازی Wonder Woman منتشر نشده است.