هر آنچه که باید از بازی Kingdom Hearts 3 بدانید

هر آنچه که باید از بازی Kingdom Hearts 3 بدانید

میثم عبدالهی پور میثم عبدالهی پور
5 سال و 3 ماه و 6 روز پیش

سری عناوین Kingdom Hearts براساس ایده‌ای عجیب اما جذاب از سوی تتسویا نامورا (Tetsuya Nomura) شکل گرفته‌اند. نامورایی که سال‌ها قبل با طراحی شخصیت‌های ماندگاری چون سفیروث و کلود، نشان داده بود هیچ مرزی برای خلاقیت‌هایش در نظر نمی‌گیرد، پس از نقش داشتن در طراحی و ساخت چند عنوان موفق در کمپانی Square Enix، ایده ترکیب کردن دنیاها و شخصیت‌های دیزنی با سری فاینال فانتزی را تبدیل به یکی از موفق‌ترین عناوین نقش آفرینی ژاپنی کرد. عنوانی که گرچه بسیاری از سنت‌های همیشگی این سبک پرطرفدار را دچار تحول کرده بود، اما در نهایت به عنوان یکی از پرطرفدارترین فرنچایزهای ژاپنی در غرب شناخته شد. نسخه اول سری در سال ۲۰۰۲ و برای کنسول جاودان سونی، پلی‌استیشن 2 منتشر شد و توانست علاوه بر بازخوردهای مثبت از سوی منتقدان، فروشی شگفت انگیز را هم در تعطیلات تجربه کند.




تاریخچه

موفقیت چشم‌گیر نسخه اول و ۱۰ نسخه مختلف از سری که در طول ۱۶ سال گذشته منتشر شده‌اند، به المان‌های خاص و منحصر به فردی وابسته است که نه تنها تضمین کننده موفقیت این سری از عناوین بوده‌اند، بلکه در نهایت، تاثیر بسیار زیادی بر یکی از بزرگترین فرنچایز‌های ژاپنی، یعنی سری Final Fantasy داشته‌اند. 




تیم سازنده این سری با رهبری تتسویا نامورا، با خلق شخصیت‌هایی منحصر به سری عناوین Kingdom Hearts که در تلاش برای غلبه بر تاریکی، با دنیاها و شخصیت‌هایی از Final Fantasy، دیزنی و البته انیمیشن‌های پیکسار، برخورد می‌کنند، موفق شدند تا دنیایی ترکیبی را به وجود بیاورند. دنیایی که اگرچه روی کاغذ بسیار نامتوازن به نظر می‌رسد، اما در عمل موفق می‌شود یکی از تاثیرگذارترین و زیباترین داستان‌ها در میان بازی‌های ویدئویی را روایت کند. تاریخچه و داستان بسیار پیچیده سری، در کنار عرضه شدن نسخه‌های مختلف، انتظار برای بزرگترین و آخرین بازی در سری را به شدت سخت و دشوار می‌کند.


پس از عرضه شدن بازی Kingdom Hearts II  در سال ۲۰۰۵ و موفقیت چشم‌گیر این بازی، تیم سازنده برخلاف انتظار،  به ساخت عناوینی فرعی‌ از سری دست زدند که به گسترش داستان و تاریخچه دنیای غنی Kingdom Hearts کمک می‌کرد. اما این رویکرد باعث شد تا طرفداران در طول ۱۳ سال گذشته، در انتظار سومین نسخه از بازی‌ها باشند. نسخه‌ای که به نظر می‌رسد پس از حدود ۱۴ سال انتظار، قرار است مهمان کنسول‌های نسل هشتمی باشد. 








پس از سال‌ها انتظار 

بازی Kingdom Hearts 3 برای اولین بار در مراسم E3 سال ۲۰۱۳ معرفی شد تا طرفداران تشنه را پس از سال‌ها، به تجربه کردن بزرگ‌ترین عنوان در سری امیدوار کند. اما، پس از مدتی مشخص شد که مراحل ساخت این بازی یک سال پس از عرضه شدن نسخه دوم، یعنی در سال ۲۰۰۶ آغاز شده است و بازی برای مدتی طولانی در برزخ تولید قرار داشته است. وجود مشکلات فراوان بر سر راه تیم سازنده، و البته سابقه درخشان کارگردانی مثل تتسویا نامورا در زمینه روند‌های توسعه طولانی مدت بازی‌هایش، باعث شد تا بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شود. همچنین، یک سال پس از معرفی شدن بازی، نامورا اعلام کرد که تیم سازنده تصمیم گرفته است بنا به دلایلی مثل وسعت بسیار زیاد، از موتور قدرتمند Unreal 4.0 بهره ببرد و برای رسیدن به این مقصود، آن‌ها باید بسیاری از بخش‌های بازی را در موتور جدید بازسازی کنند. این خبر باعث شد تا موجی از ناامیدی در میان طرفداران ایجاد شود.

با این حال، ارائه تریلرها و نمایش‌های خیره کننده در چند سال گذشته،‌ نه تنها ناامیدی طرفداران را تبدیل به امید کرده است، بلکه ساخته شدن یکی از بهترین عناوین نقش آفرینی در نسل هشتم را هم نوید می‌دهد. 

طبق گفته‌های تتسویا نامورا، کارگردان و طراح ارشد بازی، Kingdom Hearts III بزرگترین و جاه‌طلبانه‌ترین نسخه سری است که تمامی تجارب تیم سازنده در ساخت نسخه‌های قبلی را در خود دارد، تجربه‌ای که باعث خلق کامل‌ترین سیستم گیم‌پلی در سری و البته شکل‌گیری داستانی شگفت انگیز شده است. نامورا همچنین تاکید کرده که  فاصله طولانی مدت میان نسخه دوم و سوم، به تیم سازنده این فرصت را داده است تا با ساخت نسخه‌های فرعی، تجربه‌ای شگفت‌انگیز به دست بیاورد و از سویی، بسیاری از خلا‌های داستانی سری را هم پوشش دهد.




اما از نظر نامورا، بزرگترین دست‌آورد تیم سازنده، رسیدن به فرمولی جدید در گیم‌پلی است، فرمولی که بدون شک نسخه تکامل یافته تمامی بازی‌های قبلی به شمار می‌رود. نامورا تاکید می‌کند که تیم سازنده در وهله اول اقدام به خلق سیستمی برای گیم‌پلی زدند که جذاب و سرگرم کننده باشد و در ادامه، بازی را حول محور این سیستم جدید شکل داده‌اند تا همه چیز در خدمت لذت و سرگرمی باشد.






گیم‌پلی

بازی kingdom Hearts 3 در میان عناوین نقش آفرینی اکشن دسته بندی می‌شود. اما درست همانند دنیایش، ترکیبی از المان‌های سبک‌های مختلف به شمار می‌رود. مبارزات این بازی را می‌توان به ترکیبی میان نقش آفرینی‌های ژاپنی و عناوین Hack and slash تشبیه کرد. این ترکیب زیبا و دوست داشتنی، از یک طرف پیچیدگی‌های نقش‌آفرینی‌های ژاپنی را حفظ می‌کند و از سوی دیگر، هیجان دیوانه‌وار بازی‌های Hack and slash را به مخاطب منتقل می‌کند. اما این سیستم گیم‌پلی که نسخه‌ای نیمه‌کاره از آن را در Final Fantasy XV هم دیدیم، در نسخه سوم، به آخرین مرحله تکامل رسیده است.

طبق گفته‌های تیم سازنده، خلق نسخه‌های فرعی بازی برای کنسول‌های دستی و شیوه کنترلی این کنسول‌ها، تاثیر بسیار زیادی در توسعه نحوه کنترل و گیم‌پلی نسخه سوم داشته است، در قدم اول تعداد شخصیت‌های حاضر در پارتی و یا گروه شما، به پنج نفر رسیده تا چهار نفر دیگر هم در کنار پروتاگونیست بازی، سورا (Sora)، به جنگ «بی‌قلب‌ها، هیچکس‌ها و سایر دشمنان سری» بروند. همچنین المان‌هایی از عناوین چندنفره برای اولین بار به سری وارد شده‌اند تا تجربه مبارزات را جدی‌تر و عمیق‌تر کنند.

نامورا سبک و سیاق مبارزات بازی را درست همانند ایده‌هایش، با ترکیب عجیب دیوانه‌وار، زیبا و هیجان انگیز توصیف می‌کند. توصیفی که با تو.جه به نمایش‌های حیرت انگیز بازی، کاملاً‌ درست و به‌جا به نظر می‌رسد. 

ساده‌ترین نوع مبارزات در بازی، زمانی رخ می‌دهند که سورا و گروهش با دسته‌ای از دشمنان و یا یک غول‌آخر برخورد کنند. در چنین شرایطی سایر اعضای پارتی به وسیله هوش مصنوعی به مبارزه می‌پردازند و شما در نقش سورا، می‌توانید به وسیله ترکیب جادو و حملات نزدیک دشمنان را از پای دربیاورید، سورا می‌تواند مثل قهرمان عناوین H&S دشمنان را به وسیله کمبوهای متفاوت شکست دهد. سورا همچنین می‌تواند از جادوهای متفاوت، سلاح‌های مختلف و البته تکنیک‌هایی خاص بهره ببرد.

اولین تکنیک جدید اضافه شده به بازی، Attraction Flowها هستند، این ترکیب قدرتمند، در هر یک از دنیاهای بازی، یادآور یکی از لحظات به یاد ماندنی دیزنی است و به سورا و تیمش اجازه می‌دهد تا با استفاده از این لحظات جذاب به دشمنان صدمه بزنند، به عنوان مثال، سورا همراه باز لایتیر (buzz lightyear) و کلانتر وودی (Sheriff Woody) ، می‌توانند سوار بر موشک معروف فیلم Toy story شوند و دشمنان را از پای دربیاورند. سازندگان قول داده‌اند Attraction Flowهای بسیاری در بازی وجود داشته باشند.

امکان دیگر Athletic Flow نام دارد که برپایه Flow Motionهای معروف سری ساخته شده است، به وسیله این قابلیت شما می‌توانید با استفاده از محیط و حرکاتی شبیه به پارکور به محیط‌های جدید دسترسی داشته باشید. 

همچنین امکان Shotlock هم به بازی بازگشته است، به وسیله این امکان می‌توانید، چند دشمن را به صورت همزمان نشانه‌گذاری کرده و سپس به وسیله یک کمبو واحد همه را از پای دربیاورید.




مبارزات و گشت و گذار در Kingdom Hearts 3 ارتباطی مستحکم با دنیاهای مختلف حاضر در بازی دارند، در هر دنیا، مکانیزم‌هایی متفاوت برای مبارزه و زنده ماندن معرفی می‌شوند تا بازی را از تکرار نجات دهند. این امکان به شما اجازه می‌دهد از وسایل نقلیه، زره‌ها‌ی مختلف و به طور کلی عناصری که در هر دنیا با محیط آن ارتباط دارند بهره ببرید، در چنین شرایطی گیم‌پلی بازی به طور کلی تغییر می‌کند، مثلا در زمان استفاده از یک زره بزرگ، بازی شباهت زیادی به یک عنوان تیراندازی اول شخص پیدا خواهد کرد. بازی همچنان پرشده است از مینی‌گیم‌های جذاب و دوست داشتنی که هرکدام به نحوی با داستان و دنیاهای دیزنی پیوند خورده‌اند، مثلا مکانیزم آشپزی و به‌دست آوردن غذا، به وسیله آشپزی کردن در کنار رمی، شخصیت محبوب فیلم و انجام یک مینی‌گیم آشپزی ممکن شده است. 


در کنار تنوع بسیار زیاد در جزئیات مبارزات و مینی‌گیم‌ها، کمبوهای تیمی در Kingdom Hearts 3 نقشی اساسی ایفا می‌کنند، کمبوهایی که به کمک جلوه‌های بصری حیرت‌انگیز و بسیار زیبایی که در نمایش‌های بازی دیده‌ایم، تنوع بسیاری به گیم‌پلی داده‌اند. 

اما در کنار مبارزات، به لطف موتور جدید و همچنین قدرت نسل هشتم، هریک از دنیاهای بازی به طور کامل قابل گشت و گذار هستند و سورا می‌تواند بدون دیدن صفحات لودینگ، از مکانی به مکان دیگر وارد شود، همچنین برای اولین بار این امکان در بازی وجود دارد که سلاحتان را در حین مبارزات تغییر دهید. و به KeyBladeهای جدیدی دسترسی داشته باشید.

تغییر عمده دیگر در گیم‌پلی بازی، به کی‌بلیدها و توانایی‌های آن‌ها مرتبط است. تتسویا نامورا توضیح داده است که هریک از کی‌بلیدها در Kingdom Hearts 3 دو حالت مختلف دارند، حالت اول در هر دنیا در اختیار شما قرار خواهد گرفت، اما حالت دوم که قدرت بیشتری دارد، با انجام برخی ماموریت‌ها و پیشرفت در بازی قابل دسترسی خواهد بود. بدین ترتیب می‌توانیم امیدوار باشیم که وجود کی‌بلیدهای متفاوت و حالت‌های دوگانه هریک از آن‌ها، تنوع بسیاری به سلاح‌ها و در نتیجه مبارزات بازی ببخشد. 




در کنار قابلیت‌های جدید و یا بهبود یافته در Kingdom Hearts 3،‌ سورا می‌تواند، به سبک اکثر عناوین نقش آفرینی ژاپنی،‌ شخصیت‌های قدرتمندی را در طول مبارزات احضار کند، ‌این قابلیت که Link نام گرفته است، یکی از اساسی‌ترین مکانیزم‌ها بازی خواهد بود، همچنین تا به حال حضور رالف (ralph) از فیلم Wreck-It Ralph ، آریل (Ariel) از فیلم The Little Mermaid  و سیمبا (Simba) از دنیای The Lion King تایید شده‌اند.

وسعت بسیار زیاد بازی، به سازندگان اجازه داده است تا امکان شخصی سازی هریک از شخصیت‌های حاضر در پارتی را به وسیله سیستمی کاملاً جدید به بازی اضافه کنند، همچنین Gummy Ship کشتی معروف سری که اصلی‌ترین راه برای مسافرت میان دنیاهای جداشده است، در این نسخه بازخواهد گشت و با شکل و شمایلی شبیه به عناوین جهان‌آزاد، اجازه مسافرت بین دنیاها را به شما خواهد داد، این‌بار اما کشتی گومی دوست داشتنی می‌تواند در مبارزات شرکت کند و شما به عنوان کاپیتان کشتی باید دشمنان را شکست دهید، این کشتی قدرتمند درست مثل نسخه‌های قبلی به طور کامل قابل شخصی سازی خواهد بود.




به نظر می‌رسد تغییرات عظیم و روند تکاملی گیم‌پلی در طول سال‌های گذشته، باعث شده باشد تا سازنده‌ها به بهترین فرمول ممکن دست پیدا کنند، فرمولی که با بهبود هوش مصنوعی دشمنان اعضای پارتی، تنوع بسیار بیشتر دشمنان و حضور غول‌آخرهای عظیم، مناسب جاه‌طلبانه‌ترین نسخه سری خواهد بود.




داستان 

بازی kingdom Hearts 3 در حقیقت روایتگر آخرین بخش از داستان بزرگ حماسه جستجوگر تاریکی است، حماسه‌ای که در طول نسخه‌های مختلف از سری بسط پیدا کرده و گسترش یافته است.




این نسخه داستانش را پس از بازی دوم و البته عنوان فرعی Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance روایت می‌کند. جایی که سورا، پروتاگونیست بازی، با همراهی گوفی (Goofy) و دانلد داک (donald duck) در تلاش برای یافتن هفت نگهبان روشنایی هستند و از سوی دیگر ریکو (Riku) به همراه میکی موس (mickey mouse) به دنیایی غریب سفر کرده‌اند تا یکی از شخصیت‌های قدیمی سری، آکوآ (Aqua) را یافته و  نجات دهند. همچنین شخصیت شرور معروف و همیشگی سری یعنی ژهانورت (Xehanort) بازهم در قالبی جدید بازگشته و قصد دارد دومین جنگ بزرگ در دنیای Kingdom Hearts را رقم بزند. 

تاریخچه و داستان سریKingdom Hearts  به شدت پیچیده و البته عظیم است، وجود شخصیت‌ها و دنیا‌های فراوان، خط‌های زمانی متفاوت و البته شخصیت‌هایی که توسط دیگران کنترل می‌شوند، درک درست داستان سری را به شدت سخت می‌کند. با این همه، تتسویا نامورا کارگردان بازی kingdom Hearts 3،‌ اشاره کرده است که داستان این نسخه، به نحوی پرداخت می‌شود که، علاوه بر احترام گذاشتن به طرفداران قدیمی، بتواند طرفداران جدید را هم راضی نگه دارد، به بیان دیگر، با وجود این‌که داستان نسخه سوم ارتباطی مستقیم با بازی‌ها قبلی دارد، بازی نکردن نسخه‌های قبلی، به تجربه کلی Kingdom Hearts 3 صدمه نخواهد زد.

با این همه، نامورا به صورت رسمی اشاره کرده که قرار بود تا با نسخه سوم به دنیای kingdom Hearts وارد به تجربه نسخه Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue می‌پرداخت، چرا که این نسخه به صورت رسمی به عنوان مقدمه‌ای برای بازی سوم در نظر گرفته شده است و محتوایی کاملاً مرتبط با Kingdom Hearts 3 را در خود جای داده است.


با این حال اگر قصد دارید تا همه جزئیات نسخه‌های قبلی و تاریخچه دنیای Kingdom Hearts را بدانید، نباید چندان نگران باشید، چرا که تقریباً تمامی نسخه‌های سری در قالب مجموعه‌ای به نام Hearts HD 1.5+2.5 Remix برای پلی‌اسیتشن 4 عرضه شده‌اند.

همچنین به تازگی مجموعه‌ای از تمام عناوین این سری، که شامل بازی‌های نام‌برده است با نام Kingdom Hearts: The Story So Far برای PS4 عرضه شده‌اند. این نسخه بازی‌های زیر را شامل می‌شود:


Kingdom Hearts HD 1.5 Remix - این مجموعه که خود شامل عناوین زیر است، برای پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد.


1- Kingdom Hearts: Final Mix - نسخه ریمستر شده بازی اول که یک‌بار دیگر برای PS4 ریمستر شده است(!)


2- Kingdom Hearts Re: Chain of Memories - نسخ سه‌بعدی و ریمستر شده از یکی از مهم‌ترین عناوین سری که پیش درآمدی برای نسخه دوم بازی به حساب می‌آید. این نسخه قبلاً در انحصار ژاپن بوده است.


3- Kingdom Hearts 358/2 Days - این نسخه در حقیقت حالتی سینمایی و ریمستر شده از بازی انحصاری 3DS است که با سیستم جدیدی از ماموریت‌ها کامل شده، این نسخه داستانی احساسی و بسیار جذاب دارد.




KINGDOM HEARTS HD 2.5 REMIX - این مجموعه که خود شامل عناوین زیر است، برای پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد: 




1- Kingdom Hearts 2 Final Mix - نسخه‌ای ریمستر شده از نسخه ریمستر شده‌ی بازی دوم (!) که شامل محتوای داستانی انحصاری است.


2- Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix - این بازی نسخه‌ ریمستر شده از عنوان انحصاری PSP است که در بخش‌های صوتی، بصری و البته کنترل‌ها برای PS4 بهینه شده است. داستان و شخصیت‌های این بازی، اهمیتی حیاتی برای تاریخچه سری و همچنین نسخه سوم دارند.


3- Kingdom Hearts Re:coded - حالت تئاتری از نسخه انحصاری موبایل که با میان‌پرده‌های طولانی سعی دارد بسیاری از خلاهای داستانی سری را پوشش دهد، این نسخه از نظر داستانی اهمیت بسیار زیادی دارد.



KINGDOM HEARTS 2.8 FINAL CHAPTER PROLOGUE - این نسخه در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 است، همچنین تتسویا نامورا به طور رسمی اعلام کرده است که تجربه این نسخه به درک داستان بازی Kingdom Hearts 3 کمک بسیار زیادی خواهد کرد. این مجموعه شامل عناوین زیر است: 


1- Kingdom Hearts HD 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage - این بازی پیش درآمد رسمی و حقیقی بازی سوم است. این نسخه مقدمه‌ای کامل برای ورود به دنیای Kingdom Hearts 3 به حساب می‌آید. از وجود مکانیک‌های گیم‌پلی یکسان و استفاده از موتور Unreal 4 گرفته تا بخش‌های داستانی و شخصیت‌های معرفی شده است. گیم پلی کوتاه و چهار ساعته این نسخه، تجربه آن را به شدت راحت و دوست داشتنی می‌کند.


2- Kingdom Hearts Dream Drop Distance HD - این بازی که با نام Kingdom Hearts 3D هم شناخته می‌شود، از نظر داستانی درست قبل از وقایع نسخه سوم رخ می‌دهد و پیش زمینه داستانی آن به شمار می‌رود. .همچنین در این بازی برای اولین بار پای شخصیت‌های بازی تحسین شده The World Ends With You به دنیای قلب‌های پادشاهی باز شد. تجربه این عنوان با توجه به حضور شخصیت‌های دوست داشتنی و اهمیت داستانی‌اش، خالی از لطف نیست.


3- Kingdom Hearts χ Back Cover - یک فیلم سینمایی جذاب و دیدنی که تاریخچه سری و داستانش را از سال‌های سال قبل تا به امروز روایت می‌کند. تماشای این فیلم کمک شایانی به درک دقیق داستان نسخه سوم خواهد کرد. 


تتسویا نامورا در رابطه با نسخه‌های متعدد و داستان پیچیده بازی در یکی از مصاحبه‌ها بیان کرده که جای دادن داستان وسیع و عظیم سری در Kingdom Hearts 3 بدون شک به ریتم و تجربه این بازی صدمه می‌زده است، بنابراین تیم سازنده تصمیم گرفته تا با عرضه کردن نسخه‌های فرعی دیگر، بخش‌هایی از داستان را خارج از بازی سوم روایت کند. چرا که نسخه سوم به خودی‌خودی به طرز شگفت آوری وسیع و بزرگ است و اضافه کردن محتوای بیشتر به این بازی، قطعاً به تجربه آن صدمه می‌زده است. 


صحبت‌های نامورا نشان می‌دهد که تیم سازنده، علاوه بر روایت داستانی عظیم و بزرگ، در طول سال‌هایی که عرضه نسخه سوم به تاخیر افتاده بود، با عرضه کردن نسخه‌های کوچک‌تر، سعی در زنده نگه داشتن بازی داشتند و همچنین از این فرصت بهره بردند تا بخش‌های ناگفته از داستان سری را روایت کنند. در کنار این موضوع، سبک متفاوت و منحصر به فرد هر یک از نسخه‌های فرعی، نشان می‌دهد که جای دادن تمامی محتوای نسخه‌های فرعی در یک بازی، بدون شک ترکیبی آزار دهنده و عجیب خلق می‌کرده است. با این همه باید دید نامورا و تیمش داستان سورا و یارانش را در نسخه سوم چگونه روایت خواهند کرد.




دنیاهای دیزنی 

سری بازی‌های Kingdom Hearts ترکیبی از دنیاهای دیزنی و المان‌های ژاپنی به شمار می‌روند، به همین دلیل وجود دنیاهای مختلف دیزنی در این سری به یکی از جذابیت‌های آن تبدیل شده است، با این حال، دیزنی در طول سال‌هایی که از عرضه شدن Kingdom Hearts 2 می‌گذرد، موفق شده تا استودیو Pixar را به دست بیاورد و از این جهت، در نسخه سوم، شاهد حضور دنیاهای پیکسار نیز هستیم. همچنین به نظر می‌رسد که دیزنی قصد دارد تا تمرکز بیشتری روی دنیاهای جدیدش داشته باشد.


دنیاهای تایید شده دیزنی: 




1- پادشاهی کرونا – فیلم Tangled

2- سانفرانسوکیو – فیلم Big Hero 6

3- آمفی تئاتر الیمپوس – فیلم Hercules

4- اتاق اندی و محیط‌های دیگر –فیلم Toy Story

5- مانستراپولیس -- فیلم Monster’s Inc

6- پادشاهی آریندل – فیلم Frozen

7- کارائیب – فیلم Pirates of the Caribbean

8 - بیشه صد هکتاری  فیلم Winnie The Pooh


دنیای فیلم‌های Toy Story برخلاف رویکرد همیشگی سری، در بازه زمانی میان فیلم اول و دوم رخ می‌دهد و ارتباطی با فیلم‌های سری نخواهد داشت، همچنین محتوای این دنیا به صورت انحصاری و با همکاری استودیو پیکسار و همچنین دیزنی برای بازی Kingdom Hearts 3 ساخته شده است. این دنیا همچنین شامل بخش Galaxy Toys که محیطی بزرگ و انحصاری است هم می‌شود.

علاوه بر دنیاهای نام‌برده، حضور سه شخصیت رالف، آریل و سیمبا از دنیاهای مختلف دیزنی که سورا توانایی احضار کردنشان را دارد هم تایید شده است، همچنین رمی (Remy) از فیلم Ratatouille به عنوان آشپز اصلی بازی حضوری فعال و موثر خواهد داشت.




تاریخ انتشار

روند توسعه بازی Kingdom Hearts 3، پس از نزدیک به ۱۴ سال انتظار و پس از پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان، تغییر موتور بازی‌سازی و کوچ از نسل هفتم به نسل هشتم، در نهایت در ماه نوامبر سال 2018 به پایان رسید. با توجه به پایان یافتن مراحل توسعه بازی و همچنین نمایش‌های کامل و به شدت زیبایی که از بازی منتشر شده‌اند، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که این‌بار این عنوان مورد انتظار، بدون هیچ تاخیری در تاریخ مشخص شده عرضه خواهد شد.


بازی Kingdom Hearts 3 در تاریخ ۲۹ ژانویه سال ۲۰۱۹ (۹ بهمن سال ۱۳۹۷) برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

برچسب ها: Kingdom Hearts 3
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.