تمام شخصیت های بازی Marvel’s Avengers

تمام شخصیت های بازی Marvel’s Avengers

امید بصیری امید بصیری
4 سال و 8 ماه و 19 روز پیش

یکی از بهترین بازی‌های به نمایش درآمده در مراسم E3 2019 را می‌توان عنوان Marvel’s Avengers دانست. این بازی که از سوی سازندگان آثاری مثل بازی Tomb Raider (2013) و بازی Deus Ex: Human Revolution یعنی استودیو‌های Crystal Dynamics و Eidos Montreal ساخته شده، قرار است تا شما را در نقش برخی از نمادین‌ترین قهرمان‌های مارول قرار دهد. در این بازی شما چندین مرحله داستانی را در پیش خواهد داشت که می‌توانید آن‌ها را چه به صورت تک نفره و چه به صورت چندنفره آنلاین انجام دهید. اخیرا نیز تایید شده است که نیازی نیست تا حتما این بازی را به صورت آنلاین تجربه کنید. در حالی که هنوز بسیاری از مسائل پیرامون این بازی نامشخص‌اند، اما انتظار می‌رود تا به زودی اطلاعات زیادی را در جریان مراسم گیمزکام به دست بیاوریم.
به گفته توسعه‌دهندگان این عنوان، بازی Marvel’s Avengers جاه‌طلبانه‌ترین بازی مارول تا به امروز است و چیزهایی که از این اثر می‌دانیم هنوز حتی وارد عمق آن نیز نشده است. افراد با استعدادی نیز روی این بازی مشغول کار هستند، توسعه‌دهندگانی که در ساخت بازی‌هایی مثل بازی God of War و یا Call of Duty نیز حضور داشته‌اند.
اگرچه از زمان معرفی این اثر همیشه صحبت‌های زیادی درباره اینکه کدام شخصیت‌ها از دنیای سینمایی مارول وارد این اثر خواهند شد وجود داشته است؛ مثل شخصیت محبوب طرفدران یعنی «هاکای» (Hawkeye). با دانستن اینکه بخش داستانی این بازی قرار است گسترده‌تر شود، انتظار می‌رود تا این بازی، به‌روزرسانی‌هایی پس از عرضه نیز دریافت کند که مراحل داستانی جدید و حتی شخصیت‌های دیگری را نیز به آن اضافه می‌کنند.
با دانستن تمام این‌ها، ما در زیر فهرستی از تمام شخصیت‌هایی که تاکنون برای این بازی تایید شده‌اند را جمع‌آوری کرده‌ایم. هر چه که به جلوتر برویم تریلرها و صحنه‌های گیم‌پلی بیشتری از این بازی به ما نشان داده خواهند شد که می‌توانند شخصیت‌های جدیدتری را نیز به ما معرفی کنند. همچنین از برخی شخصیت‌ها هم نام برده‌ایم که به احتمال زیاد در این بازی حضور خواهند داشت اما هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند؛ آن هم با وجود سابقه واضح و غیرقابل انکاری که در تاریخ کامیک‌های مارول و همچنین دنیای سینمایی مارول داشته‌اند.


کاپیتان آمریکا (Captain America)
در تریلر معرفی این اثر، «کاپیتان آمریکا» است که انتقام‌جویان (Avengers) را برای جلوگیری از حمله شخصیت تسک‌مستر (Taskmaster) به سن فرانسیسکو رهبری می‌کند. گرچه علی‌رغم تلاش زیاد آن‌ها، انتقام‌جویان شکست مي‌خورند و همگان فکر می‌کنند که کاپیتان آمریکا نیز در پی این فاجعه مرده است. به عنوان رهبر انتقام‌جویان، کاپیتان آمریکا این خصوصیت را دارد که همیشه تاکتیک‌ها و استراتژی‌های خاص خود را پی می‌گیرد که او را تبدیل به یک فرمانده استثنایی در زمین مبارزه می‌کند. درست مثل کامیک‌ها و دنیای سینمایی مارول، سبک مبارزاتی او در این بازی نیز بیشتر تمرکز روی ضربات از راه نزدیک با استفاده از سپر نمادینش است. در طی ارائه گیم‌پلی این عنوان، ما او را در حالی دیدیم که از تکنیک‌های مختلف و ضربات سریعش استفاده می‌کند البته به همراه قابلیت‌های مخصوصی که سپر استثنایی‌ش به او داده است.
اولین حضور در کامیک‌ها: Captain America Comics #1
اولین حضور در فیلم‌ها: Captain America Theatrical Serial
اولین حضور در بازی‌ها:
Captain America: The Doom Tube of Dr. Megalomann



مرد آهنی (Iron Man)
شخصیت تونی استارک (Tony Stark) به عنوان چهره مردمی انتقام‌جویان را به آسانی می‌توان در بهترین حالت خود در شروع بازی Marvel’s Avengers دانست. به دنبال بازگشایی مقر فرماندهی انتقام‌جویان در «سن فرانسیسکو» اوضاع دگرگون می‌شود و خلق و خو و ذات پر جنب و جوش او دستخوش تغییراتی می‌شوند. در سال‌های پس از این فاجعه که نتیجه آن ممنوعیت حضور انتقام‌جویان در مجامع عمومی است، استارک تبدیل به سایه‌ای از شخصیت قبلیش می‌شود و او باید امید خود به انتقام‌جویان را بار دیگر پیدا کند تا بتواند دنیا را نجات دهد. درست مثل کامیک‌ها، سبک مبارزاتی مرد آهنی در این بازی نیز با تمرکز روی زره فوق پیشرفته او به لحاظ فناوری خواهد بود. جدا از مبارزه با دشمنان روی سطح زمین، با استفاده از تکنولوژی Repulsor مخصوص صنایع استارک، مرد آهنی می‌تواند مبارزات را به آسمان نیز بکشاند. در طی مبارزات هوایی، مرد آهنی می‌تواند موشک و لیزر با استفاده از زره خود شلیک کند.
اولین حضور در کامیک‌ها: Tales of Suspense
اولین حضور در فیلم‌ها: Iron Man
اولین حضور در بازی‌ها: Captain America and the Avengers



شخصیت بیوه سیاه (Black Widow)
بیوه سیاه به عنوان تنها شخصیت در فهرست (کنونی) که قدرت خاصی ندارد تنها روی گجت‌های جاسوسی و توانایی مبارزات فوق‌حرفه‌ای خود اتکا می‌کند تا بتواند چندین قدم از تهدیدهایی که انتقام‌جویان با آن‌ها مواجه خواهند شد جلوگیری کند. در طی نبرد سن فرانسیسکو، او مبارزه‌ای یک در برابر یک در مقابل تسک‌مستر دارد تا اینکه خیلی دیر متوجه می‌شود این درگیری بخشی از یک نقشه بسیار زیرکانه برای گیرانداختن انتقام‌جویان بوده است. شخصیت بیوه سیاه ترکیبی از توانایی‌های مبارزه‌ی نزدیک و راه دور را استفاده می‌کند. در کنار دستکش‌هایی که توانایی شلیک نیروی الکترومغناطیسی دارد، او به گجت‌هایی دسترسی دارد که می‌توانند او را نامرئی کنند و حتی باتوم‌هایی که می‌توانند دشمنان را بی‌حرکت کنند.
اولین حضور در کامیک‌ها: Tales of Suspense #52
اولین حضور در فیلم‌ها: Iron Man 2
اولین حضور در بازی‌ها: The Punisher




هالک (Hulk)
بروس بنر (Bruce Banner) معمولا همیشه صدای منطق در گروه انتقام‌جویان است اما وقتی که شرایط سخت شود، او سمت و سوی خشن‌تر خود را به معرض نمایش خواهد گذاشت. به عنوان شخصیت هالک او می‌تواند با قدرت بی‌نظیرش اشیای سنگین را بلند کرده و به سمت دشمنان پرت کند و نیروهای کوچک‌تر را از سر راه به آسانی کنار بزند. در تریلری که از بازی منتشر شد، در یکی از صحنه‌ها شاهد این هستیم که بروس بنر سعی دارد استارک را از حال افسرده پس از نابودی سن‌فرانسیسکو بیرون بکشد. اما به عنوان هالک قابلیت او در تخریب سریع خطوط دفاعی دشمن کمک بسیار بزرگی به این تیم است.
اولین حضور در کامیک‌بوک‌ها: The Incredible Hulk #1
اولین حضور در فیلم‌ها: Hulk
اولین حضور در بازی‌ها: Questprobe Featuring The Hulk


ثور (Thor)
ثور به عنوان خدای رعد، طبق باور همه قوی‌ترین عضو انتقام‌جویان است. با قدرت و جادوی ازگاردی و چکش «میولنیر» است که او می‌تواند چه در فاصله نزدیک و چه از دوردست مبارزات را به نفع خودش رقم زند. در داستان اصلی ثور سعی می‌کند تا از ورود نیروهای تسک‌مستر به شهر جلوگیری کند اما زمانی که بالگرد Helicarrier سقوط می‌کند او شکست می‌خورد. درست مثل مرد آهنی، ثور نیز می‌تواند مبارزات را به آسمان ببرد و رعد به دشمنان شلیک کند.
اولین حضور در کامیک‌بوک‌ها: Journey into Mystery #83
اولین حضور در فیلم‌ها: Thor
اولین حضور در بازی‌ها: Avengers In Galactic Storm




مرد مورچه‌ای (Ant Man)
شخصیت هنک پیم (Hank Pym) – به عنوان مرد مورچه‌ای اصلی – حضور کوتاهی در نسخه‌ی طولانی‌تر تریلر در مراسم E3 2019 شرکت Square Enix داشت. با استفاده از نمونه اولیه موج کوچک‌کننده‌، او می‌تولند یک تانک بزرگ را به اندازه یک اسباب‌بازی در بیاورد. در حالی که او در این تریلر در داخل لباس خود قرار ندارد اما حضور کوتاه او این نوید را می‌دهد که به عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی در این عنوان حضور داشته باشد.
اولین حضور در دنیای کامیک‌ها: Tales of Astonish #27
اولین حضور در دنیای فیلم‌ها: Ant Man
اولین حضور در دنیای بازی‌ها: Marvel: Ultimate Alliance




تسک‌مستر (Taskmaster)
تسک‌مستر به عنوان اجراکننده‌ی حمله سن‌فرانسیسکو و مینیون‌هایش، موفق می‌شوند تا بر انتقام‌جویان چیره شوند و نقشه خود در نابودی مقر فرماندهی جدید را با موفقیت به پایان برسانند. همانطور که در دموی مراسم E3 2019 دیدیم شما می‌توانید با شخصیت تسک‌مستر در قالب بیوه سیاه بجنگید و او می‌تواند از چندین گجت فوق‌پیشرفته و تکنیک‌های مبارزاتی استفاده کند تا بتواند در برابر این قاتل مقاومت کند. تسک‌مستر اولین حضور خود در کامیک‌بوک‌ها را در کامیک‌های سری Avengers انجام داد تا نشان بدهد یک شخصیت منفی قابل اتکا است، آن‌هم با توانایی شبیه‌سازی و تقلید سبک مبارزه حریفانش در مدت زمانی محدود.
اولین حضور در دنیای کامیک‌بوک‌ها: The Avengers #195
اولین حضور در دنیای بازی‌ها: Marvel Vs Capcom 3: Fate of the Two Worlds




ابامینیشن (The Abomination)
در این تریلر شاهد یک سکانس کوتاه هستیم که در طی آن هالک با یک هیولای سبز رنگ دیگر دست و پنجه نرم می‌کند. شخصیتی که در مقابل او است The Abomination نام دارد، یکی از بزرگ‌ترین دشمنان هالک. او که نام دیگرش امیل بلانسکی (Emil Blonsky) است به اندازه هالک قدرتمند است. او را می‌توان نسخه‌ی شرور هالک دانست.
اولین حضور در دنیای کامیک‌بوک‌ها: Tales to Astonish #90
اولین حضور در دنیای فیلم‌ها: The Incredible Hulk
اولین حضور در دنیای بازی‌ها: The Incredible Hulk




شخصیت هاک‌آی (Hawkeye) – که در اثر دیده نشده است
در حالی که او در این تریلر حضور نداشت اما شخصیت هاک‌آی برای سالیان سال است که جزو اعضای جدانشدنی انتقام‌جویان محسوب می‌شود. عدم حضور او در بازی پیش‌رو بسیار محسوس بود و ما بسیار کنجکاویم که بدانیم آیا او در این بازی حضور خواهد داشت یا نه و یا اینکه در به‌روزرسانی‌های پس از عرضه به جمع شخصیت‌های این بازی اضافه خواهد شد.
اولین حضور در دنیای کامیک‌بوک‌ها: Tales of Suspense #57
اولین حضور در دنیای فیلم‌ها: Thor
اولین حضور در دنیای بازی‌های ویدئویی: Spider-Man: The Video game




نیک فیوری (Nick Fury) – که در اثر دیده نشده است
نیک فیوری به عنوان رئیس ارگان S.H.I.E.L.D همیشه پای ثابت کمیک‌ها بوده است؛ حتی او در دنیای سینمایی مارول نیز نزدیک به یک دهه حضور ثابت داشته است. چیزی که جالب است این نکته در تریلر بازی است که کاپیتان آمریکا به نظر به خوبی نقش فیوری را در دادن دستورات عملیاتی به دیگر شخصیت‌ها بازی می‌کرد. اینکه او در این بازی حضور خواهد داشت یا نه هنوز مشخص نیست.
اولین حضور در دنیای کامیک‌بوک‌ها: Sgt. Fury and his Howling Commandos
اولین حضور در دنیای فیلم‌ها: Iron Man
اولین حضور در دنیای بازی‌های ویدئویی: The Punisher

برچسب ها: Marvel’s Avengers
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.