کنسول PS5 برخلاف Xbox Series X در زمان انتشار عناوین انحصاری خواهد داشت

کنسول PS5 برخلاف Xbox Series X در زمان انتشار عناوین انحصاری خواهد داشت

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 3 ماه و 15 روز پیش

طبق گزارشات رسیده، به‌نظر می‌آید که سونی تصمیم گرفته است یک سیاست کاملا متفاوت را نسبت به مایکروسافت در زمینه عرضه عناوین انحصاری برای کنسول نسل نهمی خود پیش بگیرد. مایکروسافت در روزهای گذشته اعلام کرده بود که مخاطبان کنسول ایکس باکس سری ایکس باید یک سال دیگر را بعد از عرضه این کنسول برای تجربه عناوین انحصاری صبر کنند.

اگرچه تصمیم مایکروسافت را می‌توان از جهاتی قابل توجیه دانست و از آن برای احترامی که این شرکت برای مخاطبان نسل گذشته خود قائل شده است دفاع کرد، اما در سوی دیگر سونی قصد دارد تا نسل جدید را با یک تاکتیک بازاریابی متفاوت شروع کند.

همان‌طور که آقای جیسون شرایر (Jason Schreier) خبرنگار سایت کوتاکو در آخرین قسمت از پادکست این سایت اعلام کرده است، سونی قصد خواهد داشت تا تمامی عناوین انحصاری معرفی شده برای کنسول PS5 را در زمان عرضه این کنسول منتشر کند.

و در سمتی دیگر شرایر تاکید کرد که همچنان سیاست مایکروسافت بر انتشار عناوین خود روی هردو نسل خواهد بود، و این اقدام تا حداقل سال اولیه انتشار ایکس باکس سری ایکس ادامه خواهد داشت.

بازی‌های غیر انحصاری نیز همان‌طور که از قبل اعلام شده است به‌صورت میان نسلی منتشر خواهند شد، هم‌چنین این موضوع نیز مطرح شد که نسخه جدید فرانچایز Assassin's Creed قرار است تا اولین بازی عظیم و شاخصی باشد که با هدف انتشار برای هر دو نسل کنسول‌های بازی توسعه می‌یابد.

کنسول‌های Xbox Series X و پلی‌استیشن 5 در پایان سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهند شد. 


برچسب ها: پلی‌استیشن 5
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.