جزئیات جدید از بازی Call of Duty: WW2 لو رفت

جزئیات جدید از بازی Call of Duty: WW2 لو رفت

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
7 سال و 3 روز پیش

پس از این که کمپانی اکتیویژن بازی Call of Duty: WW2 را معرفی کرد، اطلاعات جدیدی درباره این بازی درباره جنگ جهانی دوم که توسط استودیو Sledgehammer ساخته می‌شود، به بیرون درز پیدا کرده است.

بنا بر گزارشات، بازی Call of Duty: WW2 در روز جمعه، 3 نوامبر (11 مهر) امسال عرضه خواهد شد. عناوین اخیر Call of Duty، همگی روز جمعه عرضه شده بودند.




همچنین، داستان بازی نیز این گونه تعریف شده است: «در روز واقعه (D-Day) در نورماندی پیاده شوید و در معروف‌ترین اماکن اروپا در بزرگ‌ترین نبرد تاریخ بجنگید. در این بازی، مبارزات کلاسیک Call of Duty، برادری میان هم رزمان و طبیعت بی رحم جنگ علیه یک قدرت دیکتاتوری را تجربه می‌کنید.»

گفته می‌شود که بازی داستان یک رابطه برادری ابدی میان مردان عادی را تعریف می‌کند و دارای جلوه‌های گرافیکی جسورانه و واقع گرایانه خواهد بود.




بخش چند نفره نیز دارای چندین نقشه خواهد بود که معروف‌ترین میادین جنگ جهانی دوم را ارائه خواهند داد و بازیکنان از راه‌های جدید تعامل با یک دیگر در گروه‌های بازی، لذت خواهند برد.

همچنین، بازی دارای یک بخش چند نفره تیمی با داستانی کاملا مجزا و دارای لحظاتی غیر قابل پیش بینی و سرشار از آدرنالین خواهد بود.

همچنین ظاهرا افرادی که بازی را پیش خرید کنند از یک نسخه آزمایشی خصوصی بهره مند خواهد شد.




کمپانی سونی نیز در یک معامله انحصاری با اکتیویژن موفق شده تا حق عرضه DLC‌های بازی Call of Duty: WW2 را برای مدت زمان مشخص به خود اختصاص دهد. با این کار، DLCهای این بازی، همانند بازی Call of Duty: Infinite Warfare، تا یک ماه زودتر برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهند شد و سپس در اختیار دارندگان اکس باکس وان و ویندوز 10 قرار خواهند گرفت.




البته به زودی خود کمپانی اکتیویژن جزئیاتی را از بازی Call of Duty: WW2 طی یک مراسم پخش زنده، منتشر خواهد کرد.

همچنین شایعه شده است که جاش دوهامل که برای بازی در فیلم‌های Transformers شناخته شده است، در بازی حضور خواهد داشت.

 

پ.ن. خیر، این بازی برای کنسول سوئیچ عرضه نخواهد شد.

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها

برچسب ها: بازی Call of Duty: WW2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.