محتویات Season Pass بازی Far Cry 5 مشخص شد

محتویات Season Pass بازی Far Cry 5 مشخص شد

تیم Pspro تیم Pspro
6 سال و 2 ماه و 24 روز پیش

شرکت یوبی‌سافت اطلاعات جدیدی از بازی‌ Far cry 5 و Season Pass آن منتشر کرد. بر طبق این اطلاعات، کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان با خرید نسخه Gold Edition این بازی، قسمت تک نفره بازی Far cry 3 را به رایگان دریافت خواهند کرد. همچنین یوبی‌سافت کاربران رایانه‌های شخصی را فراموش نکرده و به عنوان هدیه، نسخه کامل این بازی را به حساب کاربری آن‌ها اضافه خواهد کرد.

 

Far cry 3 Classic به کاربران فرصت گشت و گذار در جزیره Rook را می‌دهد و دوباره بازیکنان را با Vaas روبرو می‌سازد. همچنین ماموریت‌های جدیدی به بازی اضافه شده و نجات دادن دوستانتان از چنگال Vaas، حالا مهم‌تر از همیشه است.

این بازی چهار هفته پیش از عرضه نهایی بازی Far cry 5 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و همچنین تابستان امسال به صورت یک بازی جداگانه در فروشگاه‌ نرم افزاری شرکت سونی و مایکروسافت فروخته خواهد شد.

 

 

نسخه Season Pass بازی Far cry 5 شامل سه بسته الحاقی جذاب دیگر نیز می‌شود.

بسته اول که با نام Hours Of Darkness شناخته می‌شود، شما را به زمان جنگ ویتنام برده تا به عنوان یک سرباز امریکایی با ویت کنگ‌ها بجنگید.

 

Dead Living Zombies، بسته الحاقی دوم این بازی به شمار می‌رود که همان‌طور که از اسمش پیداست، کاربر را در دنیایی مملو از زامبی‌ها قرار می‌دهد.

 

آخرین بسته الحاقی این بازی نیز کاربر را از زمین خارج کرده و مبارزات آن در کره مریخ دنبال می‌شود. بسته الحاقی Lost On Mars شامل اسلحه جدید و گیم‌پلی متفاوتی نسبت به دو بسته الحاقی دیگر می‌شود.

 

شرکت یوبی‌سافت انتشار جزئیات بیشتر از Map Editor و بسته‌های الحاقی این بازی را به زمان دیگری موکول کرد.


منبع: لوکتو

برچسب ها: Far Cry 5
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.