نکاتی که باید پیش از تجربه بازی Anthem بدانید

نکاتی که باید پیش از تجربه بازی Anthem بدانید

احمدرضا آوار احمدرضا آوار
5 سال و 1 ماه و 25 روز پیش


با عرضه بازی Anthem، فرصتی پیش آمده که به ساخته جدید استودیو Bioware نگاهی داشته باشیم. عنوانی که قرار بود این استودیو را از خطر تعطیلی کامل دور کرده و خاطرات بد بازی Mass Effect Andromeda را از ذهن‌ها پاک کند.

 

در این مقاله سعی داریم تا به بررسی جوانب مختلف این بازی پرداخته و نکاتی که باید پیش از تجربه بازی Anthem بدانید را برای شما بازگو کنیم. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شده است.

 



تنظیمات بازی را بر اساس سلایق خودتان تغییر دهید

در بازی Anthem، شما کنترل ربات‌هایی به نام  Javelin (جاولین) را در دست می‌گیرید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دشمنان غول پیکر را از پای دربیاورید. از آن‌جایی که نیمی از بازی به صورت پیاده و نیمی دیگر در جاولین دنبال می‌شود، بهتر است که تنظیمات بازی را بر اساس علایق خودتان تغییر دهید. برای مثال، بعضی از بازیکنان برای کنترل وسیله نقلیه از Inverted Controls استفاده می‌کنند و یا این که بعضی از بازیکنان دوست ندارند نشانگر میزان ضربه وارده را ببینند. به هر حال بهتر است سری به تنظیمات بازی زده و آن‌ها را بر اساس علایق و سلیقه خودتان تغییر دهید.

 

با Fort Tarsis آشنا شوید

بازی Anthem به نحوی طراحی شده است که بازیکن در آن آزادی عمل زیادی داشته و پیشرفت در بازی منوط به بخش تک‌نفره یا چند نفره نیست! اگر علاقه‌ای به تجربه بخش چندنفره بازی ندارید، بهتر است با مکانی به نام Fort Tarsis آشنا شوید. این همان مکانی است که تمامی فروشگاه‌ها، اسلحه‌خانه‌ها، ماموریت‌ها و NPC های بازی حضور دارند. بهتر است برای داشتن تجربه‌ای بهتر، تمامی NPC های این قلعه را ملاقات کرده و با همه‌ جای آن آشنا شوید.

 

شخصی سازی Javelin از اهمیت بالایی برخوردار است

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، بازی Anthem دست بازیکن را برای انجام هرکاری باز گذاشته است و این موضوع درباره جاولین‌های بازیکنان نیز صدق می‌کند. در زمان عرضه ، چهار جاولین با قابلیت‌های مختلف در بازی حضور دارد و تمامی آن‌ها قابل شخصی‌سازی هستند. اسلحه، رنگ، حرکات آکروباتیک و … جاولین‌ها قابل تغییر هستند و همین موضوع باعث می‌شود که هر بازیکن بتواند وسیله منحصربه‌خود را داشته باشد. بدون شک با بروزرسانی‌های بعدی، جاولین های بیشتری به بازی اضافه خواهد شد.

 



همیشه نیم‌نگاهی به منوی Crafting داشته باشید

اساس بازی Anthem روی انجام ماموریت‌های مختلف بنا شده است و بازیکنان برای پیشرفت، باید ماموریت‌های بیشتری را انجام دهند. هر ماموریت، مقداری لوت و منابع خاص برای ارتقا اسلحه و جاولین را به شما می‌دهد. همیشه به منوی Crafting خود سر زده و از منابع مورد نیاز برای بروزرسانی جاولین خود با خبر شوید. پس از آن می‌توانید ماموریت‌هایی که منابع مورد نیاز شما را تامین می‌کند را قبول کنید.

 



با Javelinهای مختلف بازی کنید

بهتر است در زمان عرضه بازی، با هر چهار جاولین موجود به تجربه بازی بپردازید. از آن‌جایی که هر کدام از آن‌ها قابلیت شخصی سازی و بروزرسانی دارند، بهتر است که هرکدام را برای مدتی طولانی تست کرده تا به ترکیب مورد علاقه خودتان برسید. از آن‌جایی که بخش شخصی سازی و ماموریت‌های بازی به صورت بی‌انتها طراحی شده است، تجربه هر کدام از کاراکترها می‌تواند به تجربه بازی شما کمک شایانی کند.

 

درجه سختی بازی را روی HARD قرار دهید!

تمام فلسفه بازی، لوت‌کردن و به دست آوردن منابع حیاتی برای ارتقای جاولین و کاراکتر بازیکن است؛ به همین دلیل، بهتر است که درجه سختی بخش تک‌نفره بازی را روی HARD قرار دهید، چرا که هرچه دشمن شما قوی‌تر باشد، لوت شما بهتر خواهد بود.

همچنین بهتر است از دوستان خود برای شکست دادن دشمنان دعوت کنید، چرا که بعضی اوقات کار سختی پیش رو خواهید داشت.

 



هم تیمی پیدا کنید!

همانطور که اشاره کردیم، شکست دادن بعضی از دشمنان بازی می‌تواند سخت و اعصاب خردکن باشد. برای حل این مشکل، بهتر است یکی از دوستان خود را به تیم دعوت کرده و با یک‌دیگر به شکار موجودات عجیب و غریب دنیای Anthem بپردازید. سیستم پیدا کردن هم‌تیمی در بازی به بهترین نحو ممکن کار شده است و از آن‌جایی که دنیای بازی شما با دیگر بازیکنان یکسان است، می‌توانید هر فردی از هر کجای نقشه را به تیم خود اضافه کنید و با یک‌دیگر به تجربه مراحل مختلف بپردازید.

 

با نقشه‌ای از پیش تعیین شده به سراغ دشمنان بزرگ بروید!

حال که هم‌تیمی‌های خود را پیدا کرده‌اید و در حال تجربه دنیای بزرگ Anthem هستید، بهتر است نقشه‌ای برای حمله به هیولاها و دشمنان بزرگ داشته باشید. دنیای این بازی برای افرادی که استراتژی خاصی را دنبال نمی‌کنند، می‌تواند بسیار بی‌رحم باشد. بهتر است پیش از شلیک به سمت دشمن، نقش هر فرد در حمله را تعیین کرده و وظایف را به آن‌ها تفهیم کنید. برای مثال، بهتر است کسی که جاولین با سپر‌های قدرتمند دارد، در ابتدا حمله کرده و بقیه افراد از وی پشتیبانی کنند.

 



یا این که بیخیال بازی تیمی بشوید!

از آن‌جایی که بازیکن مختار به انجام هر کاری است، می‌توانید بیخیال پیدا کردن هم‌تیمی شده و مهارت خود در این بازی را محک بزنید. بدون شک کار شما سخت‌تر خواهد بود، اما گشت‌وگذار در دنیای این بازی بدون هم‌تیمی هم ممکن است و تنها نیاز به دقت بیشتری دارد. اگر تصمیم به تک‌روی گرفتید، بهتر است همیشه در حال حرکت باشید؛ چرا‌ که در دنیای این بازی، همیشه یک هیولا در کمین شماست!

 



به گشت و گذار در دنیای بازی مشغول شوید!

در دنیای بسیار وسیع Anthem، تعداد زیادی اسلحه، سپر، مواد معدنی و Easter Eggهای مختلف وجود دارد که بازیکنان باید برای پیدا کردن آن‌ها به گشت‌وگذار در دنیای بازی مشغول شوند. همان‌طور که در نکته قبلی اشاره کردیم، بهتر است همیشه در حال حرکت باشید؛ این موضوع فقط منوط به جنگیدن نیست و در حالت عادی نیز بهتر است که به هرجایی که می‌توانید سرک بکشید و به دنبال وسایل و اسلحه‌های جدید بگردید.

نظر شما درباره ساخته جدید Bioware چیست ؟

 

برچسب ها: Anthem
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.