بیش از 48 هزار متقلب از بازی Warzone بن شدند

بیش از 48 هزار متقلب از بازی Warzone بن شدند

مهدی سلیمانی مهدی سلیمانی
2 سال و 3 ماه و 28 روز پیش

حدود چهار ماه پیش بود که کمپانی Activision اعلام کرد از زمان انتشار بازی Call of Duty: Warzone ، بیش از 500 هزار متقلب را برای همیشه از این بازی بن کرده است و به نظر می‌رسد با تغییر برنامه آنتی چیت این بازی کاربران بیشتری در ماه‌های آینده بن خواهند شد.


این کمپانی اعلام کرد که در روز 22 دسامبر (دیروز)، بیش از 48 هزار متقلب را به کمک آنتی چیت Recochet برای همیشه از بازی Warzone و بازی Call of Duty: Vanguard بن کرده است. این آنتی چیت به همراه این دو بازی روی کامپیوتر بازیکن اجرا می‌شود و با بررسی تمامی برنامه‌های در حال اجرا روی سیستم، متقلبین را شناسایی می‌کند.

 

مطالب مرتبط:

معرفی 10 بازی فوق‌العاده که نیاز نیست برایشان هزینه کنید

جزئیات جدیدی از فصل ششم بازی Warzone و Black Ops Cold War منتشر شد

بیش از 48 هزار متقلب از بازی Warzone بن شدند


برخی از نرم افزارهای تقلب بسیار پیچیده‌تر از بقیه عمل می‌کنند و می‌توانند بدون این‌که همراه با بازی اجرا شوند، فایل‌های بازی را تغییر دهند. این تکنیک تقلب، تشخیص متقلبین را برای نرم افزار‌های ضد تقلب قبلی غیرممکن کرده بود. اما آنتی چیت Ricochet قادر است با رصد تمامی نرم افزارهایی که ممکن است همراه با بازی Warzone روی سیستم در حال اجرا باشند، بازیکنان متقلب را شناسایی کند.


کمپانی Activision به کاربران اطمینان داده که این نرم‌افزار تنها همراه با بازی Warzone روی سیستم کاربر اجرا می‌شود و به محض این‌که این بازی بسته شود، دیگر خبری از رصد نرم افزارهای کاربر نخواهد بود.

برچسب ها: Warzone, Call of Duty: Vanguard, Call of Duty
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.