دنباله بازی Final Fantasy VII Remake تفاوت های زیادی با نسخه اصلی خواهد داشت

دنباله بازی Final Fantasy VII Remake تفاوت های زیادی با نسخه اصلی خواهد داشت

محمدجواد عبداللهی‌ پور محمدجواد عبداللهی‌ پور
2 سال و 10 ماه و 7 روز پیش

طی مصاحبه‌ای جدید با یکی از سازندنگان بازی Final Fantasy VII Remake، در رابطه با نحوه ساخت دنباله این عنوان صحبت شده است. نماینده تیم سازنده در رابطه با روند و الگوگیری‌هایشان صحبت‌های مهمی کرده است.

 

یکی از کارگردان‌های ارشد بازی Final Fantasy VII Remake، موتومو توریاما (Motomu Toriyama) در رابطه با ساخت دنباله بازی Final Fantasy VII Remake گفت که، قطعا در ادامه ساخت این عنوان، الگوگیری‌هایی اساسی از نسخه اورجینال خواهند کرد اما به طور کلی بازی با نسخه اورجینال متفوات خواهد بود. توریاما اشاره کرد که امیدوار است بخش Honeybee Inn در  بازی Final Fantasy VII Remake به راحتی تفاوت نسخه جدید و نسخه اورجینال را به طرفداران نشان داده باشد.

 

این اخبار برای اولین بار توسط کمپانی Square Enix منتشر شد و شاهد بودیم که مصاحبه پشت پرده با توریاما در سایت رسمی Square Enix قرار گرفت. این مصاحبه در رابطه با بخش Honeybee Inn بود که نشان می‌داد شخصیت اصلی بازی، یعنی کلاود در این کافه، ظاهرش را تغییر داده و نمایشی اجرا می‌کند. این سکانس یکی از معروف ترین بخش‌های بازی Final Fantasy VII بود که حالا در بازی Final Fantasy VII Remake اجرای این نمایش یک مینی گیم ریتمیک تبدیل شده است.

 

توریاما اشاره کرد که این بخش از بازی و تغییر ظاهر کلاود استرایف، یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی Final Fantasy VII بود بنابراین باید در نسخه بازسازی شده قرار می‌گرفت تا بازی بتواند به ریشه‌ها پایبند باشد:

«همه می‌دانیم که نمایش در Honeybee Inn از چه اهمیت زیادی در بازی Final Fantasy VII برخوردار بود. ما می‌دانستیم که طرفداران منتظر این بخش از بازی خواهند بود و بدون شک انتظارات زیادی خواهند داشت. علاوه بر آن می‌دانستیم که باید این بخش از بازی را به گونه‌ای طراحی کنیم که هم طرفداران قدیمی برایشان دلچسب و خاطره‌انگیز شود و هم مخاطبین جدید از آن خوششان بیاید.»

دنباله بازی Final Fantasy VII Remake تفاوت های زیادی با نسخه اصلی خواهد داشت

در عوض نمایش یک سکانس ساده تغییر لباس، توریاما ایده‌ای جدید را پیاده کرد و از این بخش به عنوان یک جشن واقعی استفاده کرد که باید در آن حواسمان به کلاود باشد تا در اجرای نمایش اشتباهی انجام ندهد. ایده‌ای که این بخش از بازی را به سبک بازی‌های ریتمیک پیش خواهد برد. جالب این است که تیم سازندگان ابتدا این قسمت از بازی را جدی گرفتند و برای اجرای نمایش گروهی از هنرمندان واقعی را استخدام کردند تا بتوانند انیمیشن‌های مناسبی داشته باشند. اما در نهایت این محتوای به‌خاطر لطمه وارد کردن به سبک بازی و احتمال پایین آمدن نمراتش، از بازی حذف شد.

 

به طور کلی توریاما به‌خاطر استقبال خوب طرفداران از این بخش خوشحال شد و توضیح داد که تصور می‌کرد اگر طرفداران قدیمی ایده جدید را دوست نداشته باشند، چه بر سر بازی خواهد آمد. چرا که تغییرات بسیاری شکل گرفت و همه چیز رنگ و لعابی جدید به خود گرفته است.

 

توریاما در رابطه با این موضوع توضیح داد: «تغییرات در این بخش از بازی دقیقا اتفاقی است که قرار است برای سایر بخش‌های بازی هم رخ دهد. کمی نگران بودم که شاید طرفداران قدیمی همان سبک قدیمی را بخواهند ولی در هر حال ایده‌های جدید را امتحان کردیم و در نهایت تمام این بخش بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردم مورد قبول و استقبال قرار گرفت. این اتفاق من را آرام کرد.»

 

بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade به تازگی برای پلی استیشن 5 عرضه شده است و تفاوت‌هایی با نسخه نسل قبلی بازی دارد. نسخه مخصوص پلی استیشن 5 بازی Final Fantasy VII Remake علاوه بر بهبود‌های گرافیکی محتوا و مراحل جدیدی را شامل می‌شود. همچنین قابلیت Photo Mode به آن اضافه شده است ، از حالت 60 فریم برثانیه پشتیبانی می‌کند و یک باس فایت جدید به همراه آورده است.

 

گزینه‌ای هم برای دارندگان این نسخه فعال شده است که می‌توانند DLC مربوط به شخصیت یوفی که INTERmission نام دارد را خریداری کنند.

برچسب ها: Final Fantasy VII Remake
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.