رئیس استودیو ناتیداگ بعد از ۲۵ سال همکاری در تهیه و تولید بازی اعلام بازنشستگی کرد. ایوان ولز رئیس استودیو ناتیداگ در پیامی به کارکنان شرکت که بعدا همان پیام در وبسایت رسمی شرکت بارگذاری شد اعلام کرد: «میخواستم بهتون بگم که بعد ۲۵ سال همکاری صمیمانه تو شرکت ناتیداگ تصمیم گرفتم آخر امسال بازنشسته بشم»
او در ابتدا کارش را در شرکت Sega و روی پروژه ToeJam &Earl شروع کرد و در اواخر دهه ۹۰ میلادی به ناتیداگ ملحق شد و پس از مدت کوتاهی به مقام ریاست رسید. تحت هدایت او استودیو ناتیداگ از یک تیم توسعه دهنده بازیهای پلتفرمر تبدیل به سازندهی عناوینی شد که به گل سرسبد سونی تبدیل شدند.
در ادامه پیام ولز به کارکنان آمده است: «من به توانایی نیل [دراکمن] تو گردوندن استودیو اعتماد کامل دارم و الان بهترین زمان بود که فرصت لازمو در اختیار اون و بقیه اعضای مدیریت بذارم تا استودیو رو به سمت پیشرفت روزافزون ببرن!»
همچنین تغییرات مذکور در تیم رهبری استودیو به طول مفصل در قالب یک پست در وبلاگ نیل دراکمن (عضو دیگر تیم راهبردی) توضیح داده شد.هر دو رئیس استودیو (ولز و دراکمن) تا انتهای سال جاری و جدایی ولز مشترکا به عنوان روسای استودیو باقی میمانند. در ادامه تغییرات کارکنان، اریک پنگیلینان (Erick Pangilinan) و جرمی یتس (Jeremy Yates) به عنوان روسای مشترک بخش های گوناگون هنری و آنتونی نیومن (Anthony Newman) در مقام رئیس بخش طراحی و تولید، به تیم مدیریتی استودیو پیوستند.
این در حالی است که پنگیلینان به مدت ۲۵ سال با استودیو همکاری داشت و یتس نیز در مقام انیماتور ارشد در چند عنوان بازی Uncharted حضور داشته و البته نیومن هم به واسطه کارگردانی مشترک در بازی The Last of Us Part II معرف حضور بازی سازان و بازی دوستان بود.
اما پیام خداحافظی ولز به اینجا ختم نمیشود: «من برای پروژههای حال حاضر خیلی هیجان دارم، البته که عدم حضورم در جریان تکمیل بازیها سخته ولی بهتون اطمینان میدم که سطح تجربه و مهارت اونقدر بالاست که شک ندارم نتیجه نهایی فراتر از انتظار خواهد بود و استاندارد هارو جا به جا میکنه»
نظر شما در رابطه با جدایی ایوان ولز از استودیو ناتیداگ چیست؟