فیل راجرز (Phil Rogers)، مدیرعامل استودیو Crystal Dynamics و استودیو Eidos Montreal سال گذشته گفت که توسعه بازی Perfect Dark بسیار خوب پیش میرود. با این حال، مایکروسافت و استودیو The Initiative همچنان نسبت به منتشر کردن جزئیات بیشتر، بسیار خجالتی هستند. این امر بهنظر میرسد که با شایعات مربوط به وجود یک یا دو مانع در توسعه بازی ارتباط داشته باشد. با این وجود بهنظر میرسد که این بازی از نظر فناوری، از برخی قابلیتهای چشمگیر فناوری Unreal Engine 5 بهره میبرد.
پروفایل LinkedIn تایلر تورنوک (Tyler Thornock)، که بهعنوان انیماتور فنی اصلی برای استودیو The Initiative کار میکند، به ادغام چهرههای ساخته شده با فناوری MetaHuman اشاره کرده است. با تغییر شکل بدنه اصلی و تمرکز بیشتر روی دست ها، تورنوک همچنین با استودیو Humain که طرحهای صورت و بدن را ایجاد میکند کار کرده است تا یک حالت صورت کارآمد و مناسب برای استفاده در فناوری Unreal ایجاد کند.
فناوری MetaHuman از زمان معرفی خود پتانسیل فوقالعادهای را به نمایش گذاشته است. همانطور که در تریلر اخیر انیمیشن صورت، که استودیو Ninja Theory برای بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 منتشر کرده است، مشاهده شده است، بخش مربوط به تغییر شکل بدن، بهویژه دستها بسیار جالب است، اما اینکه چگونه میتواند روی گیمپلی بازی تاثیر بگذارد هنوز مشخص نیست.
بازی Perfect Dark هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد، اما برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانههای شخصی در حال توسعه است. منتظر جزئیات بیشتر در ماههای آینده باشید.