بازی Assassin's Creed Hexe در سبک نقش‌آفرینی نخواهد بود

بازی Assassin's Creed Hexe در سبک نقش‌آفرینی نخواهد بود

رضا مدرسی رضا مدرسی
1 سال و 7 ماه و 17 روز پیش

با اینکه نسخه‌های اخیر مجموعه بازی Assassin’s Creed از سال 2017 وارد فاز نقش آفرینی شدند و بازی Assassin’s Creed Origins بود که این موضوع را شروع کرد، واضح است که یوبی‌سافت قصد ندارد چندان به این رویه ادامه دهد و می‌خواهد سبک‌ها و ژانرهای مختلف را وارد مجموعه بازی Assassin’s Creed کند. نسخه بعدی این فرنچایز که بازی Assassin’s Creed Mirage است، همانند نسخه‌های ابتدایی مجموعه خواهد بود. بازی بعدی مجموعه که در ژاپن جریان دارد و با نام رمزی بازی Assassin’s Creed Red شناخته می‌شود قرار است در سبک نقش آفرینی باشد، اما نسخه بعد از آن چنین نخواهد بود.

 

این عنوان که با نام رمزی بازی Assassin’s Creed Hexe شناخته می‌شود، دومین نسخه‌ای خواهد بود که بعد از نسخه RED به پلتفرم Assassin’s Creed Infinity اضافه می‌شود، اما برخلاف RED، فاز نقش آفرینی نخواهد داشت. مارک-الکسیس کوته (Marc-Alex Cote) که از مدیران ارشد مجموعه بازی Assassin’s Creed است، در مصاحبه با IGN به این موضوع اشاره کرد و گفت که Infinity به آنها اجازه می‌دهد که با مراجعه به دوره‌های تاریخی مختلف که خواهانش هستند، قادر به خلق و ارائه نسخه‌های متنوعی از زاویه دیدهای متفاوت باشند. او در حرف‌های خود چنین گفت:

«فکر کنم Infinity به ما اجازه می‌دهد که برداشت‌های مختلفی از تجربه‌های مختلف و البته با حد و اندازه‌های مختلف داشته باشیم. همه چیز که نباید نقش آفرینی 150 ساعته باشد، مگر نه؟»

با توجه به اینکه در چند سال اخیر اعتراض به مدت زمانِ طولانی موجود در بازی‌های Assassin’s Creed، انتخابِ چنین رویه‌ای برای توسعه بازی‌های جدید منطقی و هوشمتدانه به نظر می‌رسد.

 

کوته در صحبت با VGC اندکی در مورد نسخه Hexe صحبت کرد و گفت این بازی :تجربه‌ای متفاوت از منظر بنیادِ بازی‌های مجموعه» خواهد بود. او همچنین گفته بود که Hexe متفاوت‌ترین نسخه کل مجموعه بازی Assassin’s Creed خواهد بود. کوته در صحبت با VGC هم در خصوص Infinity حرف زد و گفت که این پلتفرم به یوبی‌سافت اجازه می‌دهد که برنامه انتشار بازی‌های خود را بهتر مدیریت کند و برای محتوای بعد از عرضه هر بازی هم عملکرد بهتری داشته باشد. او گفت:

«یکی از چیزهایی که از بازی Origins، بازی Odyssey و بازی Valhalla یاد گرفتیم این بود که حتما لازم نیست هر سال یک بازی نقش آفرینی بسازیم. این بازی‌ها بسیار طولانی‌تر هستند و می‌توانند تا مدت زیادی بازیکنان را مشغول خود نگه دارند، مخصوصا اگر بعد از انتشار به پشتیبانی از آنها ادامه دهیم.»

کوته همچنین گفت که HEXE با فاصله از RED منتشر خواهد شد، اما بعد از عرضه هر دو این عناوین هم‌زیستی خواهند داشت. احتمالا منظور کوته از این حرف این است ک پشتیبانی از هر دو بازی ادامه خواهند داشت.

 

یوبی‌سافت در کنار بازی Assassin’s Creed Mirage، بازی Hexe و Red، یک بازی موبایلی هم از این مجموعه می‌سازد که با نام رمزی Jade شناخته می‌شود.

برچسب ها: Assassin's Creed, Assassin's Creed Hexe
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.