بازی Devil may Cry 5 روی کنسول های نسل بعد قابلیت Ray tracing خواهد داشت

بازی Devil may Cry 5 روی کنسول های نسل بعد قابلیت Ray tracing خواهد داشت

مهدی سلیمانی مهدی سلیمانی
3 سال و 6 ماه و 5 روز پیش

ویلیام بیکن (William Bacon) نایب رئیس بخش بازاریابی کمپانی کپکام، پشتیبانی نسخه نسل بعدی بازی Devil may Cry 5 از کیفیت تصویر 4K با 60 فریم بر ثانیه را تایید کرد. البته رسیدن به چنین اعداد و ارقامی در صورتی امکان پذیر خواهد بود که بازیکن گزینه قابلیت Ray tracing را غیرفعال کند.

 

با فعال بودن قابلیت Ray tracing، نسخه نسل بعدی بازی Devil May Cry 5 روی کیفیت تصویر 4K 30 فریم بر ثانیه و روی کیفیت تصویر 1080p، با 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

 

با وجود این‌که تنها سه هفته تا انتشار بازی Devil May Cry 5 Special Edition باقی مانده است، ویلیام بیکن از ارائه اطلاعات بیش‌تر درباره این بازی خودداری کرد و در پاسخ به سوال یکی از طرفداران که جزئیات نحوه اجرای بازی با نرخ 120 فریم بر ثانیه را جویا شده بود، گفت که در آینده به این سوالات پاسخ خواهد داد و در حال حاضر اطلاعی از این موضوع ندارد.

 من فقط قصد تایید اجرای بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه روی کیفیت تصویر 4K را دارم. طرفداران باید برای کسب اطلاعات بیش‌تر از بازی تا زمان انتشار نقدهای آن منتظر بمانند. 

پیش از انتشار این خبر، کپکام اعلام کرده بود که این بازی از تمامی قابلیت‌های دو کنسول نسل بعدی سونی و مایکروسافت استفاده خواهد کرد و این موضوع شامل استفاده از برخی از قابلیت‌های جدید کنترلر دوال سنس مانند ماشه‌های تطبیق پذیر هم می‌شود.

 

بازی Devil May Cry 5 Special Edition در اولین روز عرضه کنسول‌های نسل بعدی به صورت دیجیتالی، و در تاریخ 11 آذر به‌صورت فیزیکی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

 
برچسب ها: Devil may Cry 5
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.