رف گرستی (Raf Grassetti)، کارگردان هنری بازی God of War: Ragnarok اعلام کرد که بعد از 10 سال حضور در استودیو Santa Monica، بهزودی از این استودیو جدا خواهد شد.
او در یک رشته توییت اعلام کرد که بهزودی این استودیو را ترک میکند و هفته آینده اطلاعات بیشتری درباره مقصد بعدیاش منتشر خواهد کرد.
«سونی نقش مهمی در شکلگیری زندگی حرفهای من داشته و من همیشه این خاطرات و تجربهها را دوست خواهم داشت. کاملا به موفقیت ادامهدار استودیو ایمان دارم و امیدوارم در آینده دوباره باهم همکاری کنیم.»
پیش از پیوستن به استودیو Santa Monica، گرستی بهعنوان سرپرست هنری در پلی استیشن فعالیت میکرد. او کار خود را در این استودیو بهعنوان طراح ارشد شخصیتها آغاز کرد و طراح هنری اصلی بازی God of War (2018) بود. گرستی درنهایت به مقام کارگردان هنری بازی God of War: Ragnarok رسید.