با توجه به اینکه بازی Godfall از قابلیتهای کنترلر دوال سنس استفاده میکند، احتمالا اجرای این بازی روی پلی استیشن 5 جذابتر خواهد بود. اکنون که افراد بیشتری موفق به استفاده از کنترلر دوال سنس برای پلی استیشن 5 شدهاند، صحبتهای سازندگان بازی در استودیو Counterplay در مورد نحوه استفاده این استودیو از قابلیتهای این کنترلر به روشهای مختلف قابل درک است.
استودیوی تولید کننده بازی Godfall، استودیو Counterplay، در گذشته توضیح داده است که چگونه این بازی از بازخوردهای لمسی کنترلر دوال سنس استفاده میکند تا بازیکنان سلاحی که حمل میکنند را حس کنند. بازخوردهای لمسی این کنترلر به نوع سلاحی که حمل میکنید بستگی دارد. حتی هر حمله احساس متفاوتی نسبت به بقیه حملات منتقل میکند.
چنین احساسی به خصوص هنگام تغییر سلاحها مشهود میشود، چرا که هر کدام از این بازخوردهای حسی به نوع خاصی از تفنگ تعلق دارند.
استودیو Couterplay اعلام کرد: «سلاح Dual Blade در دست بازیکنان به نظر سریع و چابک به نظر خواهد رسید، در صورتی که Warhammer به نظر سنگین و قدرتمند میرسد. این قابلیت به تنهایی باعث میشود که اجرای بازی Godfall روی پلی استیشن ۵ تجربهای کاملا متفاوت باشد.»
استودیو Counterplay به تازگی گفت که بازیکنان در بازی Godfall مجبور نمیشوند برای دستیابی به منابع ساخت و ساز فعالیتهای مربوط به گرایند کردن را بگذرانند.
بازی اکشن آتی پلی Godfall به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد و 22 آبان برای رایانه شخصی و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.