ثبت اختراع جدید شرکت Take-Two به تغییرات عمده در انیمیشن‌های بازی 6 GTA اشاره دارد

ثبت اختراع جدید شرکت Take-Two به تغییرات عمده در انیمیشن‌های بازی 6 GTA اشاره دارد

آرین صفری آرین صفری
6 ماه و 8 روز پیش

ثبت اختراع جدیدی توسط شرکت Take-Two رویکرد جدیدی را نسبت به انیمیشن‌ها و حرکات درون بازی GTA 6 نشان می‌دهد. طرفدارانی که منتظر تغییرات جدید در مجموعه بازی GTA هستند، می‌توانند در مورد این ثبت اختراع جدید که مکانیک‌های پیشرفتهای را معرفی می‌کند و حرکات و انیمیشن‌های شخصیت‌ها را بهبود می‌بخشد، مطالعه کنند.

 

راک استار همچنان هیچ خبر و اطلاعاتی درباره بازی GTA 6 به‌اشتراک نگذاشته است و باعث شده تا طرفداران این فرنچایز تنها به حدس و گمان و افشاگری‌های متعدد روی آورند. به تازگی، اطلاعات فاش شده مربوط به GTA 6 شامل جزئیاتی در مورد شخصیت‌های اصلی، نسخه‌های کامپیوتری پر از باگ، شرایط آب و هوایی واقعی و موارد دیگر می‌شود. در حالی که این‌ها صرفاً شایعه هستند، برخی از کاربران تیزبین به سراغ اسناد رسمی راک استار و شرکت Take-Two رفته‌اند تا ببیند دقیقا بازی GTA 6 چه چیزی را ارائه خواهد داد.

ثبت اختراع به‌شماره US 11,620,781 BI توسط شرکت Take-Two اعمال شد که سیستم و روش جدیدی را برای جابجایی شخصیت‌های مجازی توصیف می‌کند. به طور خلاصه، این ثبت اختراع یک سری بلوک‌های سازنده ضروری را معرفی می‌کند (در زمینه توسعه بازی، «بلوک‌های سازنده اغلب به عناصر اساسی تشکیل دهنده یک بازی اشاره دارد.) که برای تعریف حرکات شخصیت و انیمیشن، بر اساس تغییرات داده‌ها در موتور بازی، استفاده می‌شود. این باعث می‌شود جابجایی کاراکترها در محیط متنوع‌تر و واقعی‌تر باشد و درعین حال طیف گسترده‌ای از انیمیشن‌ها را روی صفحه نمایش نشان داده شود. این باعث می‌شود شخصیت‌های درون بازی واکنش طبیعی‌تری نسبت به مبارزات، آب‌وهوا و تعامل با دیگر NPC‌ها نشان دهند. بلوک‌های سازنده‌ به‌طور ایده‌آل می‌توانند «برای ایجاد یک سیستم انیمیشن مبتنی بر داده» لایه‌بندی شوند و تجربه‌ای پویاتر برای بازیکنان ایجاد کنند.

 

این ثبت اختراع شامل چندین نمودار است که طراحی برنامه ریزی شده برای نحوه حرکت شخصیتها را نشان می دهد. یک تصویر در این ثبت اختراع مثالی از نحوه استفاده یک انیمیشن از بلوک‌های سازنده در یک فرآیند واحد ارائه می‌دهد. تصویر دیگری Loco Metadata Editor (ابزاری که توالی انیمیشن‌ها را برای یک شخصیت، سازماندهی و کنترل می‌کند) را نشان می‌دهد که دنباله‌ای از انیمیشن‌ها را برای شخصیتی به نام Veronica سازماندهی می‌کند. این دنباله انیمیشنی با انواع حرکت (Motion Types) شروع می‌شود و سپس به شرایط (Conditions) می‌رسد و در نهایت حرکات اضافی که پاسخ‌های مختلفی مانند CowerKnownToldle یا InitimatedFeetToughGuyIdleToldle (این دو پاسخ اصطلاحات خاصی هستند که در این ثبت اختراع نشان داده شدند و احتمالاً به انواع خاصی از انیمیشن‌ها یا واکنش‌های شخصیت‌ها در بازی اشاره دارند.) دارد را نشان می‌دهد.  

 

مطالب مرتبط: یک منبع داخلی تاریخ عرضه بازی GTA 6 را فاش کرد

کاربری به‌نام Tobbelobben30 در انجمن GamingLeaksAndRumours سایت ردیت، تجزیه و تحلیل خود را به اشتراک گذاشت. او اظهار داشت که بازی Red Dead Redemption 2 نیز از یک سیستم مشابه استفاده می‌کند. سیستمی که توانست دنیای بازی واقعی‌تر و هیجان انگیزتر به‌تصویر بکشد. پس ممکن است شرکت Take-Two از نظر اجرای انیمیشن‌های واقعی در بازی GTA 6، به روشی پیشرفته‌تر رو آورده باشد.

 

بازی GTA 6 هنوز در حال توسعه است و همانطور که گفته شد، هیچ اطلاعات رسمی‌ای از آن در دسترس نیست. در حالی که بازی GTA Online همچنان با قدرت به محبوبیت خود ادامه می‌دهد، طرفداران فقط می‌توانند پیش‌بینی کنند که نسخه بعدی این مجموعه چه چیزهایی را ارائه خواهد کرد. با این حال، با این ثبت اختراع می‌توان نگاه کوچکی به عنوان بعدی راک استار انداخت.

برچسب ها: GTA 6, Grand Theft Auto 6
1 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.