برای نزدیک به یک دهه، طرفداران مشتاقانه در آرزوی معرفی بازی GTA 6 بودند و این هیجان با موجی از اطلاعات پس از افشای غیر رسمی قابل توجه راکستار در سپتامبر گذشته به اوج رسید. اطلاعات لو رفته، که شامل تمام بلیدهای اولیه بازی میشد، به طرفداران مشتاق اجازه داد تا پروژه ناتمام را بررسی کنند و جزئیات گستردهای را درباره این دنباله موردن انتظار جمعآوری کنند. در میان افشاگریها، یک زن و یک مرد هم به عنوان شخصیت اصلی فرضی بازی GTA 6 حضور داشتند که هم در جنایت و هم در زندگی شریک یکدیگر هستند.
بسیاری از طرفداران تقریباً از صمیم قلب این اطلاعات لو رفته از بازی GTA 6 را باور کرند و در حدود یک سال گذشته همان طرفداران متقاعد شدهاند که بازی GTA 6 داستان این دو شخصیت فاش شده را دنبال خواهد کرد. خب، به نظر میرسد که در نهایت این اطلاعات درست است، زیرا تریلر معرفی بازی GTA 6 این دو شخصیت را در جلوی دوربین و مرکز توجهات قرار میدهد. اما در حالی که طرفداران سری بازی GTA اکنون به وجود چندین شخصیت قابل بازی عادت کردهاند، دو شخصیتی بودن بازی GTA 6 ممکن است از جهات بسیار مهمی با چیزی که در بازی GTA 5 دیدیم، متفاوت باشد.
ارائه سه شخصیت قابل کنترل در بازی GTA 5 به بازیکنان، کاری بزرگ از طرف استودیو راکستار بود. در حالی که ماموریتهای اصلی معمولا باید با یک شخصیت خاص بازی میشد، اما بازیکنان میتوانستند در هر زمانی در حین پرسه زدن در جهان بازی، بین شخصیتهای ارائه شده جابهجا شوند. شخصیتهای مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin)، هر یک به نوبه خود نسبتا از دیگری متمایز بودند، اما در نهایت با همکاری یکدیگر در شهر Los Santos به سرقت و جنایت میپرداختند.
مطالب مرتبط: هرآنچه از نقشه و محیط بازی GTA 6 میدانیم
پس از شکست در یک سرقت، مایکل تحت برنامهی حفاظت از شاهدان به Los Santos مهاجرت میکند. جایی که او در طی ۹ سال در تلاش برای ساخت یک زندگی در حومه شهر بود. با این حال، به زودی همه چیز، زمانی که مایکل با یک جنایتکار آرزومند و عضو سابق گنگ، یعنی فرانکلین، روبرو میشود، از بین میرود و در نهایت به شکلی ناخواسته مایکل از دوران آرام میانسالی خود خارج میشود و به زندگی جنایی باز میگردد. چنین چیزی در نهایت منجر به یافته شدن آنها توسط ترور، یکی از شرکای سابق جنایی مایکل، و پیوستن او به این دو شخصیت میشود. در حالی که سه شخصیت اصلی بازی GTA 5 اغلب به عنوان شرکایی نزدیک در جرم و جنایت در نظر گرفته میشوند، اما همیشه یک حس تنش اساسی بین آنها به بازیکنان القا میشود و این احساس که هیچ یک از آنها به دیگری اعتماد ندارند، شدیدا حس میشود.
از سوی دیگر، بازی GTA 6 به دنبال ایجاد یک ارتباط شخصیتر میان دو شخصیت قابل بازی است. زمانی که بیش از یک سال پیش، برای اولین بار اطلاعاتی در مورد شخصیتهای بازی GTA 6 به بیرون درز کرده بود، شایعه شد که ارتباط میان آنها به شدت از بانی (Bonny) و کلاید (Clyde) الهام گرفته است و به نظر میرسد که تریلر رسمی معرفی بازی GTA 6 هم به شدت به این نظریه متمایل باشد.
مطالب مرتبط: بازی GTA 6: سوالهایی که حتی تریلر به آنها جواب نداده است
در طول تریلر معرفی بازی GTA 6، طرفداران چندین بار شخصیت لوسیا (Lucia) و شریک گمنام او را دیدند. در این تکههای کوتاه، این دو به عنوان شرکایی عاطفی به تصوری کشیده میشوند که درست همانند شخصیتهای بانی و کلاید دست به سرقت میزنند. این تریلر با پرسشی از طرف لوسیا از شریک خود به پایان میرسد. «اعتماد؟». شخصیت دیگر بازی هم «اعتماد» را به عنوان پاسخ خود بیان میکند و در نهایت صحنه به فروشگاهی منتقل میشود که این دو در حال سرقت کردن از آن هستند.
پایان دادن به تریلر به این شکل احتمالا چیزی تصادفی نیست و به نظر میرسد که راکستار واقعاً میخواهد این احساس را برای طرفداران ایجاد کند که این رابطه عاشقانه و احتمالاً پر سر و صدا، در قلب داستان بازی GTA 6 قرار دارد و به عنوان منبعی اصلی برای درام برای کل روایت ایفای نقش میکند. برخلاف بازی GTA 5 که گهگاه بر درام بین شخصیتهای اصلی خود، به ویژه در ماموریت پایانی، تأکید میکرد، اما حالا به نظر میرسد که بازی GTA 6 آماده است تا به طور کامل این عنصر دراماتیک را بپذیرد و بر آن تأکید داشته باشد.