با اینکه اتفاقات فوقالعاده زیادی در بازی Marvel’s Spider-Man 2 رخ میدهد، همه ایدههای سازندگان، مثل تسخیر سندمن توسط سیمبیوت ونوم، به بازی نهایی راه پیدا نکردند.
برایان انتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان بازی Marvel’s Spider-Man 2، در مصاحبه با IGN به همین ایدههای حذف شده از بازی اشاره میکند.
«این حرف را تا به حال به هیچکس نگفتم. در طراحیهای مفهومی یک سندمن ونومی هم داشتیم.»
به جای این اتفاق، در محصول نهایی فقط شاهد مبارزه پیتر و مایلز با سندمن هستیم و هیچ اتفاق بیشتری رخ نمیدهد.
به گفته انتیهار، این تصمیم برای کنترل وسعت بازی و البته محدودیت زمانی که برای توسعه در اختیار داشتند گرفته شده است.
«ساخت سندمن به اندازه کافی چالش برانگیز بود. البته سختی کار بهخاطر این نبود که ما نتوانیم کاری که میخواهیم را انجام دهیم. فکر میکنم مهمترین بحث، درباره این بود که آیا میتوانیم با زمانی که در اختیار داریم، این ایده را با کیفیتی که میخواهیم در بازی پیاده کنیم یا نه. همانطور که اشاره کردم، بحث ما تا جایی پیش رفت که طراحی مفهومی سندمن ونومی را هم در اختیار داشتیم که ایده بسیار جذابی بود.»
البته اگر به نیمه پر لیوان نگاه کنیم، بازی Marvel’s Spider-Man 2 کار فوق العادهای در نشان دادن تغییر شخصیت پیتر بهخاطر تاثیر سیمبیوت انجام داده است. خود ونوم هم بهقدری خوب در بازی جا افتاده که طرفداران خواهان ساخت یک عنوان فرعی از آن هستند. استودیو Insomniac هم اعلام کرده که این ایده را بررسی میکند.
بازی Marvel’s Spider-Man 2 هم اکنون برای پلی استیشن 5 در دسترس است.