استودیو Bungie در حال حاضر برای یک گسترش بزرگ آماده میشود. در حال حاضر این استودیو به صورت مستقل عمل کرده و به نوعی توسط کارمندان خود اداره میشود؛ بنابراین افزایش اندازه تیم توسعه و گسترش استودیو میتواند به آنها در جهت ساخت بازیها و IPهای جدید طی چهار سال آتی کمک قابلتوجهی کند. علاوه بر ساخت عناوین جدید، این استودیو قصد دارد تا جهان بازی Destiny را به رسانههای دیگر غیر از بازیهای ویدئویی نیز بسط دهد. در حال حاضر دفتر جدیدی که برای استودیو Bungie ترتیب داده شده است دارای اندازهای سه برابر استودیو فعلی این تیم بوده و علاوه بر این دفتری بینالمللی برای این استودیو نیز در شهر آمستردام تاسیس خواهد شد. به علاوه این استودیو قصد استخدام کارمندان بیشتری را نیز دارد. استودیو Bungie با هدف وارد کردن بازی Destiny به سایر رسانههای سرگرمی به غیر از صنعت بازیهای ویدئویی، قصد استخدام تعدادی کارشناس در زمینع امور چندرسانهای دارد.
مدیرعامل استودیو Bungie؛ پیت پارسونز (Pete Parsons)، اعلام کرده که چند سال اخیر برای این استودیو پیشرفتهای قابلتوجهی در پی داشته است. تغییرات جدید در تیم مدیریتی استودیو بهگونهای است که افرادی مثل تریس هریس (Trace Harris) و پملا کافمن (Pamela Kauffman)؛ از اعضای شبکه ViacomCBS، با هدف افزایش حضور استودیو در رسانههای مختلف اخیراً به استخدام تیم جدید درآمدهاند. پارسونز در این رابطه میگوید:
پملا و تریس با خودشان تجربیات زیادی در زمینه رسانه و سرگرمی برای تیم به ارمغان میآورند و ما در ساختن آینده جدید استودیو از ذکاوت اثباتشده این افراد به خوبی استفاده خواهیم کرد. تریس هریس یک مدیر بازاریابی استراتژی-اقتصادی است و پملا کافمن نیز تجربه کار به عنوان رئیس بخش محصولات مصرفکنندههای جهانی شرکت ViacomCBS را در کارنامه دارد. این دو فرد اخیراً به سیمون ژو (Simon Zhu)، کارمند سابق شرکت NetEase ملحق شدهاند تا به استودیو Bungie برای گسترش جهان بازیهای خود در سرگرمیهای چندرسانهای کمک کنند.
در ماه ژانویه سال 2021 تغییرات متعددی در استودیو Bungie به منظر گسترش فعالیتها و طراحی مجدد فضای کاری آن صورت گرفتند. مساحت در اختیار این استودیو افزایش یافته است. طبق گفته استودیو این تغییرات به منظور «افزایش تعهد استودیو به توسعه درازمدت بازی Destiny 2، تعریف کردن داستانهایی جدید و ساخت جهانهای بدیع در بازیهای جدید پیش رو» اعمال شدهاند. معمار برنده جایزه استودیو جدید NBJJ بوده است و محیط کاری این استودیو را برای افزایش همکاریهای تیمی بین اعضای استودیو طراحی میکند. علاوه بر آن این محیط با در نظر گرفتن دو تیم حضوری و غیرحضوری طراحی شده است و پیشبینی میشود که مراحل ساخت آن تا پاییز سال 2022 میلادی به پایان برسد.
در سال 2022 اولین دفتر بینالمللی استودیو Bungie در شهر آمستردام افتتاح خواهد شد. هدف از تاسیس چنین دفتری تمرکز روی تجارت جهانی و افزایش ارتباطات بخش نشر و بازاریابی بازیهای استودیو گزارش شده است.
افراد جدیدی که به تیم استودیو Bungie ملحق خواهند شد شامل لویس ویلگس (Luis Villegas) به عنوان کارشناس ارشد فنی، دنیل پورتر (Danielle Porter ) به عنوان کارشناس ارشد امور مالی و دن مکگوان (Don McGowan ) به عنوان مشاور عمومی میشود. مارک نوزورثی (Mark Noseworthy) و لوک اسمیت (Luke Smith) که به ترتیب به عنوان معاون مدیر و طراح ارشد بازی Destiny 2 در استودیو Bungie مشغول به کار هستند نیز مسئولیت گسترش جهان این بازی به سایر رسانهها را بر عهده گرفتهاند. جاستین ترومن (Justin Truman) در حال حاضر فرایند توسعه بازی Destiny 2 را رهبری میکند. در نهایت جانی ابرت (Jonny Ebbert) و زک راسل (Zach Russell) که مسئولیت کارشناس ارشد طراحی و مدیریت عمومی استودیو را برعهدهدارند تیم ساخت بازی جدید استودیو را مدیریت خواهند کرد. لازم به ذکر است که این بازی جدید که یک IP تازه خواهد بود تا پیش از سال 2025 میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. جیسون جونز (Jason Jones) نیز به عنوان مدیری که آینده استودیو را پیشبینی کرده است و نقشه مسیر توسعه آینده استودیو Bungie را در سر دارد به رهبری مسائل خلاقانه در استودیو Bungie خواهد پرداخت.
استودیو Bungie به ساخت نسخههای مختلف بازی Halo و توسعه بازی Destiny شهرت دارد و توسط افراد مختلف برای محتویات خلاقانهای که میسازد مورد ستایش قرار گرفته است. طرفداران برای دیدن آینده این استودیو، بازیهای جدید آنها و توسعه دنبالهدار بازی Destiny 2 بسیار هیجانزده هستند. این بازی در حال حاضر در چهارمین سال انتشار خود قرار دارد و حدود هفت سال نیز از زمان انتشار اولین نسخه آن میگذرد.