استودیو Deck Nine ساختار چندقسمتی بازی Life is Strange را کنار می‌گذارد

استودیو Deck Nine ساختار چندقسمتی بازی Life is Strange را کنار می‌گذارد

مهدی سلیمانی مهدی سلیمانی
1 سال و 9 ماه و 2 روز پیش

استودیو Deck Nine دیگر بازی‌ Life is Strange را به‌صورت اپیزودیک نخواهد ساخت. به گفته فیلیپ لارنس (Philip Lawrence)، طراح ارشد روایت استودیو Deck Nine، عرضه چندقسمتی این بازی‌ها روی عملکرد تیم سازنده و تجربه بازیکنان تاثیر منفی گذاشته و بعید است که دوباره شاهد چنین روشی برای عرضه بازی Life is Strange باشیم.
 

استودیو Deck Nine ساختار چندقسمتی بازی Life is Strange را کنار می‌گذارد

 

به گفته لارنس، این استودیو در ساخت بازی Life is Strange: True Colors با مشکلات همیشگی توسعه بازی‌های این مجموعه مواجه نبود. به‌خاطر یک‌پارچه بودن داستان این بازی، سازندگان توانستند تا رویکرد یکپارچه‌تری نسبت به روند توسعه داشته باشند و از طرف دیگر، بازخورد طرفداران هم نسبت به این روش قابل قبول بوده است. 
 

«این روش به ما اجازه داد تا روی توسعه داستان تمرکز کنیم و پس از اطمینان از وضعیت روایی داستان، توسعه بازی را آغاز کنیم. به همین دلیل، دیگر شاهد وضعیت عجیب و غریبی که در توسعه بازی چندقسمتی وجود دارد نبودیم و نیازی به تسریع مراحل توسعه برای ساخت قسمت اول وجود نداشت. حالا توسعه بازی بسیار یک‌پارچه‌تر از گذشته است و نمی‌توانم تصور کنم که دوباره مدل اپیزودیک را برای ساخت یک بازی انتخاب کنیم. بازخورد طرفداران به این روش  بسیار مثبت بوده و فکر می‌کنم که در گذشته، به‌خاطر این‌که تصور می‌کردیم بازیکنان به ساختار چندقسمتی علاقه‌ دارند، برای حفظ  آن احتیاط زیادی به‌خرج دادیم. این ساختار تبدیل به بخشی از هویت بازی Life is Strange شده بود و برای تغییر آن بحث و برنامه‌ریزی طولانی مدتی داشتیم.»
 

بازی Life is Strange True Colors هم‌اکنون برای کامپیوتر، استادیا، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس قرار دارد.
 

 
برچسب ها: Life is Strange
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.