سازنده بازی Super Smash Bros از فضای حافظه SSD پلی استیشن 5 راضی نیست

سازنده بازی Super Smash Bros از فضای حافظه SSD پلی استیشن 5 راضی نیست

آرمان دانه واش آرمان دانه واش
3 سال و 4 ماه و 22 روز پیش

سازنده بازی Super Smash Bros.، ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai) باور دارد که حافظه SSD پلی استیشن 5 فضای کمی دارد. ساکورای که به صورت هفتگی مقاله‌ای در مجله Weekly Famitsu می‌نویسد، مقاله اخیرش را به نظرات خود در مورد پلی استیشن 5 اختصاص داد. در حالی که ساکورای در کل تحت تاثیر کنسول جدید سونی قرار گرفته است، اما عقیده دارد که ۶۶۷٬۲ گیگابایت حافظه همراه SSD فضای کمی به حساب می‌آید و او طی این مدت کوتاه، حدودا تمام این حافظه را پر کرده است.

 

 

توسعه‌دهنده مشهور نینتندو که دارای کارنامه پرباری است، موفق شده بود که از روز اول به‌وسیله سیستم پیش‌سفارشی که مخاطبان را دچار مشکل کرده بود به پلی استیشن 5 دست پیدا کند. ساکورای گفت: «در ابتدا باید گفت که پلی استیشن 5 کنسول بسیار بزرگی است.» او مانند بسیاری از مخاطبان در ابتدا متوجه اندازه این کنسول شد، البته ساکورای موفق شد که این کنسول را در میز تلویزیون خود جا بدهد. او در ادامه گفت: «موفق شدم که این کنسول را در قفسه‌ای زیر تلویزیون جا بدهم؛ ولی پس از اینکه به گرمایی که این کنسول از خود منتشر می‌کند فکر کردم، تصمیم گرفتم که آن را پشت تلویزیونی قرار دهم که دارای سیستم تهویه مناسبی است.»

ساکورای در ادامه سرعت بازی‌ها و رابط کاربری کنسول را تحسین کرد، او همچنین به تمجید قابلیت Backwards Compatibility مجموعه بازی‌های پلی استیشن 4 خود پرداخت: «هنگام انتشار کنسول بازی‌های زیادی وجود ندارند، ولی من موفق شدم بازی‌های پلی استیشن 4 را پشت هم دانلود کنم. این کنسول سرعت بالایی دارد و اولین بازی‌ای که روی آن اجرا کردم بازی The Ninja Warriors بود.»

اما او زیاد از فضای کم حافظه SSD این کنسول راضی نیست: «اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که فضای حافظه درونی SSD این کنسول کم است و از قبل هم مقداری پر شده است. اگر سیستم عامل کنسول را کنار بگذاریم حافظه در دسترس تنها چیزی حدود ۶۰۰ گیگابایت خواهد بود.»

پلی استیشن 4 پرو ساکورای دارای دو ترابایت حافظه درایو سخت بود و حتی با این وجود او مجبور بود که بازی‌های خود را به صورت دوره‌ای از آن پاک کند. هنوز مشخص نیست که او از هارد درایو خارجی‌ای برای بازی‌های Backwards Compatible پلی استیشن 4 استفاده می‌کند یا آن‌ها را به طور مستقیم روی حافظه SSD پلی استیشن 5 ذخیره می‌کند و باعث اشغال شدن فضای با ارزش این کنسول می‌شود.

او همچنین از نبود گزینه‌هایی برای سازماندهی داشبورد پلی استیشن 5 ناراضی بود: «در حال حاضر، پوشه‌های برنامه‌ها از هم جدا نیستند. این مشکل آزاردهنده‌ای است.» ساکورای گفت که او برای سازماندهی بازی‌های خود در پلی استیشن 4 پرو از پوشه‌ها استفاده می‌کرد و از نبود این قابلیت در پلی استیشن 5 ناراضی است.

اما، با وجود این مشکلات کوچک، ساکورای از پلی استیشن 5 راضی است: «در کل بسیار راضی هستم! به نظر در ابتدای رابطه طولانی‌ای با پلی استیشن 5 قرار دارم، و حتما قصد گرامی داشتن این رابطه را دارم. به نظرم هنگامی که این کمبودها برطرف شوند،  این کنسول مخاطبان بسیار زیادی را برای مدتی طولانی راضی نگه خواهد داشت.»

برچسب ها: playstation 5, پلی استیشن 5
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.