بازی The Last of Us 2 در ابتدا یک عنوان جهان باز بود

بازی The Last of Us 2 در ابتدا یک عنوان جهان باز بود

مصطفی محدث مصطفی محدث
3 سال و 9 ماه و 29 روز پیش

ناتی‌داگ اخیرا افشا کرده است که بازی The Last of Us 2 در ابتدا، قرار بود که یک عنوان جهان باز باشد که بازیکن می‌توانست در آن، به چندین بخش مختلف سر بزند.

اگرچه این ایده از بازی نهایی حذف شد، اما در ادامه مطلب، اسپویلرهایی حاوی مطالب و داستان اصلی موجود در بازی حضور دارند. پس اگر هنوز بازی را به اتمام نرسانده‌اید یا قصد دارید در آینده آن را تجربه کنید، ادامه مطلب را نخوانید.

«نیل دراکمن» (Neil Druckmann) در مصاحبه‌ای در Podcast Beyond گفته است که بازی به عنوان ایده‌ای «جهان‌باز با چندین ناحیه مختلف» شروع شد. شما در ابتدا، شخصیت «ابی» (Abby) را کنترل می‌کردید که به او حمله می‌شد و سپس، «جوئل» (Joel) و «تامی» (Tommy) به کمک او می‌آمدند.

 

 

بازیکن در ادامه، ماموریت‌های زیادی را با ابی پشت سر می‌گذاشت و به نقطه‌ای از داستان می‌رسید که ناگهان او خودش و نیت‌هایش را افشا می‌کند و با توجه به شرایطی که دارد، درباره قدم بعدی خود تصمیم می‌گیرد. او در نهایت، باز هم جوئل را می‌کشت و بازیکن سپس، کنترل «الی» (Ellie) را به عهده می‌گرفت و گشتی در سیاتل (دومین ناحیه بزرگ بازی) می‌زد. البته که همین الان هم بخش‌هایی از ناحیه جهان‌باز سیاتل در بازی وجود دارد.

اما دراکمن می‌گوید حس کرد که «این ابعاد بازی، با یکدیگر در تضاد هستند.» و در نهایت، تصمیم بر این شد که بخش‌های جهان باز بازی حذف شوند. سپس «هیلی گراس» (Halley Gross) در آن زمان، به تیم پیوست و کمک کرد که شیوه روایت و اهداف نهایی بازی نیز تعیین شوند.

برچسب ها: The Last of Us Part II
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.