شرکت Take-Two انتظار دارد Rockstar بازی های بیشتری منتشر کند

شرکت Take-Two انتظار دارد Rockstar بازی های بیشتری منتشر کند

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 3 ماه و 7 روز پیش

یک منبع موثق در استودیو Rockstar به نام SWEGTA به تازگی اعلام کرده است که شرکت Take-Two Interactive درحال فشار آوردن به راک استار برای سرعت بخشیدن به روند توسعه نسخه آینده بازی GTA است. راک استار که در فاصله زمانی سال‌های 2013 تا 2018 توانسته بود تنها دو بازی را به انتشار برساند هم‌اکنون می‌تواند از بین IPهای متعدد و سودآور خود نظیر بازی‌ Bully، بازی Man Hunt و بازی Max Payne هرکدام را برای پروژه آینده خود انتخاب و معرفی کند، اما تا به حال هیچ خبری از سوی این استودیو به شرکت Take-Two Interactive نرسیده است.


این منبع این‌گونه جمع‌بندی خود را در رابطه با این موضوع ارائه می‌دهد: «طبق گزارشات، شرکت Take-Two Interactive که صاحب استودیوهای راک استار محسوب می‌شود، درحال فشار آوردن به راک استار برای ارائه یک برنامه جامع از پروژه‌های بعدی این استودیو به شرکت Take-Two Interactive است. اگرچه این موضوع می‌تواند خبر بدی برای عناوینی نظیر بازی GTA و بازی Red Dead Redemption محسوب می‌شود، زیرا بازی‌هایی نظیر این دو فرانچایز به‌هیچ وجه نمی‌توانند در مدت زمان کوتاه توسعه یابند، اما در سویی دیگر این موضوع می‌تواند یک نکته مثبت برای IPهای نسبت کوچک‌تر این استودیو نظیر  بازی Bully و بازی Man Hunt باشد که می‌توانند در مدت زمان نسبتا کمتری تولید و توسعه یابند.»


اگرچه که این خبر به‌صورت رسمی تایید نشده است، اما در گذشته نیز شاهد اعتراضاتی از سوی شرکت Take-Two Interactive به استودیو راک استار در رابطه با زمان طولانی توسعه بازی‌های این استودیو بوده‌ایم.


به‌صورتی که در سال 2019 رییس هیئت مدیره این شرکت یعنی استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) در رابطه با معرفی نشدن نسخه آینده بازی GTA به رسانه‌ها گفته بود که :«هشت سال برای توسعه نسخه بعدی این فرانچایز زمان بسیار زیادی است و سهام‌داران شرکت مایل هستند تا این زمان کاهش یابد و هرچه سریع‌تر نسخه بعدی این فرانچایز به معرض نمایش دربیاید».


با تمام این تفاسیر همان‌طور که در گذشته نیز شنیده‌ایم احتمال دارد تا دنباله‌ای برای بازی Bully 2 در حال حاضر دردست توسعه قرار داشته باشد، و اگر این خبر صحت داشته باشد می‌توانیم به واقعیت گزارش بالا به حد زیادی یقین پیدا کنیم. این موضوع که آیا تحت فشار گذاشتن استودیو راک استار نتیجه مطلوبی خواهد داشت یا خیر، در آینده‌ای نزدیک پی خواهیم برد.

برچسب ها: Rockstar
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.