شایعه: اطلاعات جدیدی از بخش بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

شایعه: اطلاعات جدیدی از بخش بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 5 ماه و 29 روز پیش

ماه‌ها قبل از انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare اخباری مبنی بر در دست توسعه قرار داشتن بخش بتل‌رویال این بازی در رسانه‌ها دست به دست می‌شد و حال با انتشار اطلاعات جدید و لو رفته‌ای که چندین ساعت گذشته روی سایت‌ها قرار گرفته، احتمالا استودیو Infinity Ward هنوز از فکر توسعه این بخش بیرون نیامده است.

در گذشته نیز ما شاهد اخباری بودیم مبنی بر اینکه قطعا یک بخش بتل‌رویال برای بازی Call of Duty: Modern Warfare در دست توسعه است، اما این بخش در زمان انتشار بازی در دسترس نخواهد بود و قرار است این استودیو تمرکز خود را بر بازی اصلی بگذارد و انتشار بخش بتل‌رویال را به آینده‌ای نزدیک موکول کند. حال با این اطلاعات بدست آمده به‌نظر می‌رسد ما فاصله کمی با آن آینده نزدیک داریم.

این اطلاعات از طرف منبع موثقی به‌نام That1MiningGuy در شبکه توییتر بدست آمده است. این شخص با بازگشایی کدهای بازی و استخراج اطلاعات توانسته است به کدهای مخفف زیادی دست پیدا کند که یکی از آن‌ها کدی است که اسم مخفف آن BR است، همان‌طور که می‌دانید در کدنویسی بازی‌ها، استودیوها سعی می‌کنند اطلاعاتی را که قصد مخفی کردن آن را دارند به‌صورت کد مخفف در بازی قرار دهند و در ادامه روند توسعه بازی از دامنه آن کد قرار داده شده برای توسعه آن بخش مورد نظر استفاده کنند.

بر همین اساس می‌توانیم حدس بزنیم که کد مخفف BR اشاره مستقیمی به واژه Battle Royal دارد. اگرچه تمامی این موارد به‌همراه شایعات قبلی کلا می‌توانند یک تشابه ساده و یا هیچ معنایی نداشته باشند، اما دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد که استودیو اینفینیتی وارد بخواهد دست به انتشار این بخش بزند و از این راه سود هنگفتی را بدست آورد. باید دید و منتظر ماند.


برچسب ها: Call of Duty: Modern Warfare
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.