بروزرسانی بزرگ فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

بروزرسانی بزرگ فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

محمد مهدی مبارکی محمد مهدی مبارکی
4 سال و 2 ماه و 17 روز پیش

هم‌اکنون فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare دردسترس است؛ اما برای تجربه آن نیاز به دریافت یک بروزرسانی بزرگ خواهید داشت. حجم این بروزرسانی بین پلتفرم‌های رایانه شخصی، کنسول پلی‌استیشن 4 و کنسول ایکس‌باکس وان متفاوت است.

اگر از دارندگان رایانه شخصی هستید نیاز به فضای ۹۴ گیگابایتی برای دریافت این بروزرسانی خواهید داشت. شایان ذکر است که این بروزرسانی روی کنسول پلی‌استیشن 4 با ۵۱ گیابایت حجم و کنسول ایکس‌باکس وان با حجم ۶۸ گیابایت منتشر شده است. بی‌شک مقدار حجم بروزرسانی باعث دلسردی بسیاری از کاربران بازی Call of Duty: Modern Warfare خواهد شد. زیرا با دانلود این بروزرسانی مقدار زیادی از فضای پهنای باند کاربران صرف دانلود آن خواهد شد.

بعد از دریافت و نصب بروزرسانی، می‌توانید به محتویات فصل دوم و همچنین بتل پس جدید این فصل دسترسی پیدا کنید. این بروزرسانی شامل دو نقشه جدید (Rust و Atlas Supersore) در بخش چند نفره، نقشه Zhokov Boneyard در حالت Gound War و نقشه‌ای جدید برای حالت Gunfight خواهد بود. شایان ذکر است که دو سلاح جدید به بازی اضافه خواهد شد که GRAU 5.56 و Striker 45 نام خواهند داشت. فصل دوم میزبان اپراتور جدید نیز خواهد بود که به لقب Ghost شناخته می‌شود.

نقشه‌ها و سلاح‌های این فصل به صورت رایگان در اختیار تمام بازیکنان قرار خواهد گرفت. اما دسترسی به اپراتور Ghost تنها با خرید بتل پس امکان پذیر خواهد بود. همچنین می‌توانید با خرید باندل بتل پس، پرش ۲۰ قدمی در Tierهای بتل پس داشته باشید.

 

برچسب ها: Call of Duty: Modern Warfare
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.