شایعه: نام حالت بتل رویال بازی Modern Warfare مشخص شد

شایعه: نام حالت بتل رویال بازی Modern Warfare مشخص شد

مهدی سلیمانی مهدی سلیمانی
4 سال و 2 ماه و 13 روز پیش

با شروع فصل دوم بازی، بازیکنان شاهد اضافه شدن بخش جدیدی به نام «محرمانه» (Classified) بودند. همانطور که گروهی از بازیکنان توانسته بودند نقشه حالت بتل رویال را با گلیچی در بازی مشاهده کنند، حالا بازیکنان به صورت تصادفی به این منو دسترسی پیدا کرده‌اند که اطلاعات جالبی از آن بدست آمده است.

مهم‌ترین اطلاعات فاش شده، نام حالت بتل رویال بازی Modern Warfare است که برای دومین بار طی این هفته لو می‌رود. اوایل هفته گذشته بود که تصویری در فضای مجازی پخش شد که لوگو Call of Duty: Wazone را نمایش می‌داد.

منوی «منطقه جنگی» (Warzone) شامل دو بخش می‌شود، بخش آموزش و بخش تکمیل گروه. در حال حاضر گزینه‌هایی برای بازی تک نفره یا دو نفره وجود ندارد اما احتمال اضافه شدن آن‌ها تا عرضه نهایی وجود دارد.

همچنین در قسمت پایینی منو قسمت انتخاب اسلحه هم وجود دارد که نشان می‌دهد بازی دارای Drop Kit خواهد بود و قبل از شروع هر بازی قابل شخصی سازی است. هنوز از ماهیت دقیق Drop Kit  ها اطلاعاتی در دسترس نیست اما با توجه به این نام گذاری متفاوت، این گزینه صرفا برای بارگیری سلاح‌های بازیکن نخواهد بود.

با توجه به آپدیت حجیم بازی که اخیرا منتشر شد و سر و صدای زیادی به پا کرد، احتمالا زمان زیادی تا رونمایی رسمی از Warzone باقی نمانده است.

 
برچسب ها: Call of Duty: Modern Warfare
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.