بهترین لوازم جانبی ایکس باکس وان

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس وان

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
5 سال و 8 ماه و 11 روز پیش

اگرچه ایکس باکس وان موفقیت پلی استیشن 4 را (مخصوصا در منطقه) نداشته، اما لوازم جانبی متعدد و مختلفی برای آن عرضه شده است و انتخاب از میان آن‌ها می‌تواند سخت باشد. با هم نگاهی به بهترین لوازم جانبی کنسول ایکس باکس وان می‌اندازیم.

 

Energizer Xbox One Charge System

کنترلر ایکس باکس وان با باتری‌های قلمی کار می‌کند که گزینه چندان خوبی نیست. بهترین جایگزین برای آن‌ها، پک باتری و شارژر Energizer است که شامل دو پک باتری قابل شارژ و یک استند شارژ کنترلر ایکس باکس وان می‌شود و نگرانی شما را بابت تمام شدن باتری‌های کنترلر ایکس باکس وان در میانه بازی برطرف می‌کند.


کنترلر الیت ایکس باکس وان

به جرأت می‌توان گفت که بهترین کنترلر در دنیای گیم، کنترلر الیت ایکس باکس وان است که البته قیمت زیادی نیز دارد. تنها پس از تجربه بازی با این کنترلر است که واقعا متوجه تفاوت این کنترلر با دیگر محصولات در بازار می‌شوید. دکمه‌های نرم، آنالوگی دقیق و دکمه‌های شانه‌ای با تنظیمات مختلف، برتری این کنترلر نسبت به کنترلر معمولی ایکس باکس وان است. همچنین، شما می‌توانید کلید جهت‌های کنترلر را عوض کنید، ارتفاع آنالوگ‌ها را تغییر دهید و البته دکمه‌های زیر کنترلر را تنظیم کنید و به صورت حرفه‌ای بازی کنید. اگر در بازی‌های شوتر یا مبارزه‌ای حرفه‌ای هستید، پس به این کنترلر نیاز دارید.

 

هدست استریو ایکس باکس

بدون شک هدستی که خود مایکروسافت برای ایکس باکس وان ساخته، بهترین گزینه برای بازی با این کنسول است. هدست استریو ایکس باکس وان با کابل به کنترلر یا آداپتور بی‌سیم وصل می‌شود و به لطف میکروفون دقیق، دامنه طیف صوتی بالا، صدای بیس عمیق، وزن کم و راحتی بالای گوشی‌ها، تجربه‌ای بی‌نظیر را به گیمر ارائه می‌دهد.

 

فرمان بازی Logitech G920

دو سری Forza Horizon و Forza Motorsport که به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان عرضه می‌شوند، باعث شده‌اند تا این کنسول بهترین وسیله برای طرفداران بازی‌های ریسینگ باشد. اگر به این بازی‌ها علاقه دارید، پس بهتر است که با خرید یک فرمان Logitech 920، تجربه ریسینگ خود را کامل کنید. این فرمان علاوه بر دقتی که در شبیه‌سازی شرایط مسابقه‌ای دارد، کیفیت ساخت بالایی نیز دارد. در کنار این فرمان، می‌تواند جعبه دنده مخصوص آن را نیز تهیه کنید تا احساس کنید واقعا درون خودرو در حال مسابقه‌دادن هستید.

 

هارد اکسترنال ADATA HD650 X

حتی اگر ایکس باکس وان شما دارای فضای یک ترابایت باشد، باز هم این فضا چندان زیاد نیست و ممکن است به فضای بیشتری نیاز داشته باشید. یکی از راه‌حل‌های شما، خرید یک هارد اکسترنال است. پیشنهاد ما هارد اکسترنال ADATA HD650 X است که علاوه بر سرعت خوب، دوام بالایی نیز دارد و با خیال راحت می‌توانید آن را حمل کنید.

 

برای خرید انواع لوازم جانبی ایکس باکس وان به اینجا مراجعه کنید.

برچسب ها: Xbox One, از 0 تا 100
1 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.