تا ساعاتی دیگر از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare رونمایی خواهد شد

تا ساعاتی دیگر از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare رونمایی خواهد شد

میثم عبدالهی پور میثم عبدالهی پور
4 سال و 9 ماه و 21 روز پیش

بازی Call of Duty: Modern Warfare علاوه بر حالت‌های استاندارد و مرسوم بخش چندنفره مانند حالت Team Deathmatch، شامل حالتی کاملا جدید به نام Gunfight در بخش چند نفره خواهد بود.


سازندگان بازی در استودیو Infinity Ward طی یک پیام توییتری اعلام کردند که به وسیله برنامه‌ای زنده تا چندساعت دیگر از حالت جدید در بخش چندنفره بازی رونمایی خواهند کرد. این بخش سرعت بسیاری بالایی خواهد داشت و به صورت مبارزه 2 در مقابل 2 انجام خواهد شد. این برنامه زنده در ساعت 21 و 30 دقیقه روز پنجشنبه 20 تیرماه 1398 به وقت تهران برگذار خواهد شد.

 

مفتخریم که اعلام کنیم مهمانان بسیاری در استودیو حضور دارند تا به استریم کردن و رونمایی از حالت چندنفره Gunfight، حالتی جدید، سرعتی و دو در مقابل دو ، در بازی Call Of Duty Modern Warfare بپردازند. فردا ساعت 10 به ما بپیوندید. [ساعت 21:30 پنجشنبه به وقت تهران]

ــ استودیو Infinity Ward (@InfinityWard) 10 جولای 2019


اولین اسکرین‌شات‌ها از بخش چندنفره نسخه جدید بازی Modern Warfare طی رویداد E3 2019 در ماه جوئن به نمایش درآمد، با این حال استودیو Infinity Ward از ارائه تصاویر و اطلاعات جدید از عناصر اصلی بخش چندنفره بازی در مراسم E3 2019 سرباز زد. اما خوشبختانه این وضعیت تا چند ساعت دیگر و به وسیله رونمایی زنده از بخش Gunfight تغییر خواهد کرد و شاهد تصاویر و اطلاعاتی جدید از حالت جدید بخش چندنفره خواهیم بود.


در کنار بخش داستانی و چندنفره، بازی Call Of Duty Modern Warfare شامل حالت همکاری (Co-op) در قالب بخش Spec Ops خواهد بود. با این حال هنوز اطلاعاتی از چگونگی این بخش‌ها در دست نیست.


بازی Call Of Duty Modern Warfare یک سافت ریبوت از بازی Call of Duty 4: Modern Warfare که در سال 2007 عرضه شده بود، محسوب می‌شود. این بازی در تاریخ 3 آبان 1398 برای کنسول PS4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. به عنوان تغییری بزرگ در سیاست‌های سری، این بازی فاقد هرگونه Season Pass خواهد بود.

 

برچسب ها: Call of Duty: Modern Warfare
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.