سیاست جالب سازندگان بازی Mafia برای دارندگان نسخه های قدیمی

سیاست جالب سازندگان بازی Mafia برای دارندگان نسخه های قدیمی

محمد مهدی مبارکی محمد مهدی مبارکی
3 سال و 11 ماه و 14 روز پیش

همانطور که اطلاع دارید، مجموعه بازی Mafia باری دیگر پس از سال‌ها به صورت بهینه سازی شده در حال انتشار است. اثری که قرار است تحت نام بازی Mafia: Trilogy منتشر شود و از همین حالا می‌توانید آن را پیش خرید کنید. البته نسخه دوم و سوم آن زودتر از موعد در اختیار طرفداران قرار گرفته است و در همین باب نیز استودیو 2K Games خبر خوبی برای دارندگان نسخه‌های قدیمی این دو بازی مطرح کرده است. به این صورت که اگر شما روی استیم بازی Mafia 2 را طی چندین سال گذشته خریداری کرده باشید، می‌توانید به صورت رایگان آن را به نسخه Definitive Edition ارتقا دهید.

این رویه را نیز می‌توانید برای بازی Mafia 3 روی پلتفرم‌های کنسول پلی‌استیشن 4، کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه شخصی انجام دهید تا به تمام بسته‌های الحاقی پس از انتشار دسترسی پیدا کنید. در حقیقت، درصورتی که نسخه اصلی را روی کنسول‌تان داشته باشید، بازی به صورت رایگان به نسخه Definitive Edition بروزرسانی می‌شود.

 

این خبر تحت اطلاعیه‌ای توسط 2K Games در وب‌سایت این استودیو منتشر شد.

 

 

با بروزرسانی رایگان بازی Mafia 2 می‌توانید به سه بسته الحاقی The Betrayal of Jimmy، Jimmy's Vendetta و Joe's Adventure دسترسی پیدا کنید. البته ارتقا رایگان این نسخه تنها روی رایانه شخصی قابل انجام است. بازی Mafia 2: Definitive Edition را نیز می‌توانید همین حالا به قیمت ۳۰ دلار از روی تمام پلتفرم‌ها خریداری کنید.

 

با بروزرسانی بازی Mafia 3 نیز به سه بسته داستانی Faster, Baby!، Stones Unturned و Sign of the Times دسترسی پیدا خواهید کرد.

 

به دو نسخه منتشر شده از این مجموعه نمی‌توان لقب بازسازی را داد. زیرا سازندگان بیشتر روی بهبود کیفیت آن‌ها کار کرده‌اند. اما قرار است قسمت اول مجموعه به صورت کامل بازسازی شود تا خیل عظیمی از بازیکنانی که موفق به تجربه آن نشده‌اند، از انجام ماموریت‌ها و رانندگی در دنیای این اثر لذت ببرند.

برچسب ها: Mafia
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.