استودیو بانجی اردیبهشت ماه امسال در Sony's PlayStation Showcase در حالی از تریلر بازی Marathon رونمایی کرد که با توجه به اینکه بازی در مراحل ابتدایی تهیه قرار داشت، توجه اندکی برانگیخت. تیم توسعه دهنده بازی از آن زمان و در راستای تکمیل گروه خود اخیرا یک مهره کلیدی دیگر را به جمعشان اضافه کردهاند. اندرو ویتز (Andrew Witts) که سابقه سرپرستی و طراحی بخش چندنفرهی بازی Halo Infinite، طراح ارشد بازی LawBreakers در استودیو Boss Key Production و عضوی از تیم طراحی بازی Rainbow Six Siege در استودیو Ubisoft Montreal را دارد، در توئیتی تازه خبر از اضافه شدن به استودیو بانجی در مقام سرپرست تیم طراحی بازی Marathon را داد.
«هفته اولم تو استودیو بانجی تموم شد و به زودی مدیر تیم طراحی بازی Marathon میشم! همه اینجا خیلی گرم و مهربونن و من از کار کردن با این بچه های با استعداد و فوقالعاده خوشحالم!»