احتمال مشارکت کلیف بلزینسکی در نسخه بعدی بازی Gears of War

احتمال مشارکت کلیف بلزینسکی در نسخه بعدی بازی Gears of War

سیاوش اسدی سیاوش اسدی
4 سال و 2 ماه و 19 روز پیش

پس از اینکه راد فرگوسن (Rod Fergusson رئیس استودیوی سازنده بازی Gears of War، به Blizzard پیوست، ادامه فرانچیز سوم شخص محبوب ایکس باکس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. هرچند طراح اصلی این مجموعه، کلیف بلزینسکی در توییتر علاقه خود را به صحبت کردن درباره دنباله این مجموعه با مایکروسافت اعلام کرد و پیشنهاد داد که به تعدادی از ایده‌های استفاده نشده فکر کنند.

 

بلزینسکی روی سه عنوان اول بازی‌های Gears of War کار کرد و پس از آن بازی به دست توسعه‌دهندگان اصلی، استودیو Epic Games، سپرده شد. پس از آن او سراغ راه‌اندازی استودیو خودش رفت و با توجه به حساب توییترش، مسئولیت دو رستوران را بر عهده دارد. او همچنین تهیه‌کننده برنامه موزیکال Hadestown بود که موفق به دریافت جوایز Tony Award شد.

 

او در توییت خود گفت که فرگوسن ایده‌های او و طراح اصلی Epic Games (که همچنین روی سه نسخه اول مجموعه کار کرده است) لی پری (Lee Perry) را جا گذاشته است. این موضوع با توجه به موفقیت بازی Gears 5 از لحاظ نقدها و از لحاظ مالی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

«پیشنهاد مشورت کردن درباره آینده فرنچایز Gears همچنان باقی است، مایکروسافت. نوبت شماست. راد تعدادی از ایده‌ای استفاده نشده من و لی پری را در اتاق تدوین جا گذاشته است.»

بلزینسکی در توییتی دیگر گفت که ایده‌هایی وجود دارد که به باور او باید در سال ۲۰۱۶ برای بازی Gears of War 4 استفاده می‌شدند، اما هرگز به نمایش درنیامدند. او همچنین گفت که می‌تواند تاثیری رو بازی Gears 6 بگذارد که طرفداران این مجموعه از آن استقبال خواهند کرد. چند ماه پیش، کارگردان هنری بازی Gears 5، آریان هنبک (Aryan Hanbeck) اعلام کرد که ممکن است در جلوه‌های بصری بازی Gears 6 از مجموعه تلویزیونی The Handmaid’s Tale الهام بگیرد.

 

«حتی اگر سه صفحه درباره Gears 6 یادداشت و گوشزد کنم، مطمئن هستم که جو دوست‌داشتنی‌ای در میان طرفدارن ایجاد خواهد شد. یکی از چیزهایی که خیلی دوست داشتم در بازی Gears 4 سراغ آن بروند، نادیده گرفته شد.»

 

تجربه‌های اخیر بلزینسکی در طراحی بازی زیاد موفق واقع نشده است. استودیو او به نام Boss Key Productions در سال ۲۰۱۸ تعطیل شد. از دیگر موفقیت‌های او در کنار بازی Gears of War می‌توان به مجموعه‌های Jazz Jackrabbit و Unreal اشاره کرد و می‌توان گفت در دهه ۹۰ میلادی، بازی‌ساز موفقی به شمار می‌آمده است.

با گذشتن از عرضه بازی Gears 5 و بازی موبایل استراتژی Gears POP، مایکروسافت شاید نیاز به کمک برای زنده کردن دنباله این مجموعه داشته باشد. شاید چیزی درباره بلزینسکی و بازگشت کسی که مجموعه را طراحی کرد وجود داشته باشد که مایکروسافت بعدا درباره آن صحبت می‌کند.

برچسب ها: Gears of war
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.