بازی Crysis Remastered در اصل قرار بود به صورت همزمان برای همه پلتفرمها به صورت همزمان عرضه شود، اما چند روز پیش از انتشار آن، با فاش شدن تصاویری از گیمپلی بازی، بازیکنان باور داشتند که این بازی بهبود گرافیکی چندانی نسبت به نسخه ابتدایی آن نداشته است. در نتیجه استودیوی Crytek تصمیم گرفت تا عرضه بازی برای پلتفرمهای غیر از نینتندو سوییچ را چند هفته به تعویق بیندازد تا با بهبودهای بصری بیشتر، گرافیک بازی را به انتظارات بازیکنان نزدیکتر کند. در نهایت این بازی در دوم مرداد (۲۳ جولای) برای سوییچ عرضه شد و پس از مدتی، در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۱ آگوست) با انشار تریلری مشخص شد که این بازی به همراه نورپردازی بهتر، بافتهای 8K و رهگیری پرتو (Ray Tracing)، در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۸ سپتامبر) برای باقی پلتفرمها عرضه میشود.
اکنون حساب رسمی استودیوی Crytek با انتشار عکسی در توییتر، گرافیک این بازی را در بالاترین تنظیمات گرافیکی در رایانههای شخصی به نام حالت “Can It Run Cryisis” به نمایش کشیده است.
طبق گفته این استودیوی، این تصویر با وضوح 4K گرفته شده است، اما باید توجه داشت که توییتر فشردهسازیهای سنگینی روی تصاویر اعمال میکند. همچنین پس از آن سیستم مورد نیاز این بازی برای اجرای آن روی رایانههای شخصی اعلام شد.
حداقل سیستم مورد نیاز:
سیستم پیشنهادی:
برای اشاره به برخی از بهبودهای اعمال شده از نظر بصری در نسخه ریمستر این بازی میتوان به بافتهای 8K، پشتیبانی از HDR، Temporal Anti-aliasing، SSDO، نورپردازی جهانی (Global Illumination)، افکت عمق میدان، تنظیمات نورپردازی جدید، Motion Blur، Parallax Occlusion Mapping، SSS و SSR، پشتیبانی از فناوری DLSS شرکت انویدیا و رهگیری پرتو اشاره کرد.