به طور حتم استودیوی Bluepoint Games را خیلیها به تازگی بابت بازسازی فوقالعاده بازی Shadow of the Colossus میشناسند. حال این استودیو به همراه Japan Studio در جدیدترین پروژه خود به ساخت بازسازی بازی Demon’s Souls خواهند پرداخت. این خبر سرانجام پس از شایعات فراوان، در رویداد کنسول پلیاستیشن 5 تایید و حتی لحظاتی از بازی در قالب تریلری پخش شد که در ادامه میتوانید آن را مشاهده کنید:
در این نمایش، به وضوح بهبود کیفیتی بازی دیده میشود. همچنین این اثر قرار است از قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing) نیز بهره ببرد که به واقعیتر شدن محیط با نورپردازی دقیقتر کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه وجود دو ماد مختلف در بازی نیز تایید شده است. دو مادی که یکی باعث میشود به فریمریت بیشتر توجه شود و دیگری به بهبود سینمایی بازی میپردازد. با انتخاب هر کدام، ویژگی آن بخش بیشتر از قبل نمایان خواهد شد. البته وجود قابلیت Fractured Mode نیز تایید شده است که هنوز اطلاعات مشخصی از عملکرد و هدف آن دردسترس نیست.
هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) در سال 2014 از بازسازی این بازی حتی به دست دیگر استودیوهای سونی نیز ابراز خوشحالی کرده بود.
بازی Demon's Souls در سال ۲۰۰۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن 3 منتشر شد و در همان زمان مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفت. اثری که امروز آن را به عنوان آغازگر زیرژانر Souls به یاد میآورند.