بازی Atomic Heart از بازی‌ Doom و بازی Wolfenstein دیوانه وارتر خواهد بود

بازی Atomic Heart از بازی‌ Doom و بازی Wolfenstein دیوانه وارتر خواهد بود

محمد مسعودی محمد مسعودی
2 سال و 2 ماه و 7 روز پیش

بازی Atomic Heart پس از مدتی دوری از آن، دوباره در کانون توجه قرار گرفته است. استودیو Mundfish در سال ۲۰۱۷ این بازی شوتر جهان باز منحصر به فرد را معرفی کرد. متأسفانه، یک دوره طولانی سکوت رسانه‌ای از سوی توسعه دهندگان باعث شد تا برای بسیاری از بازیکنان دوباره از چشم بی‌افتد. با این حال، بازی اخیراً با  تایید تاریخ انتشارش در اواخر سال ۲۰۲۲ توسط استودیو، دوباره ظاهر شد.

 

یکی از اعضای تیم توسعه در مصاحبه اخیر در مورد این بازی صحبت کرد. این بحث چندین موضوع مرتبط با بازی و توسعه آن را پوشش داد. مصاحبه‌شونده، بازی Atomic Heart را نسخه‌ای «دیوانه‌ کننده‌تر» از بازی‌های Doom و Wolfenstein منتشر شده توسط استودیو Bethesda می‌داند.

 

اوایل امروز، شوبهنکار پریجات (Shubhankar Parijat) از وب سایت GamingBolt این مصاحبه را منتشر کرد اما مشخص نکرد که در استودیو با چه کسی صحبت کرده است. این گفتگو علاوه بر سوالاتی در مورد پیشرفت توسعه بازی، به جهان باز و سیستم‌های نبرد بازی نیز می‌پردازد. در پایان مصاحبه، پریجات پرسید که رویکرد استراتژیک‌تر بازی به تیراندازی چگونه در گیم‌پلی ظاهر می‌شود. با این حال، پاسخ سازنده نشان داد که گیم پلی اکشن بازی Atomic Heart بیش از هر چیز دیگری با حساسیت‌های شوترهای اول شخص اخیر استودیو Bethesda مشترک است.

 

 

نماینده استودیو Mundfish به پریجات گفت :« اول از همه اینکه بازی Atomic Heart یک بازی اکشن است. بازی بسیار پویاست. مطمئناً می‌توانید در حین بازی، یک استراتژی داشته باشید و سبک‌های بازی مختلفی را انتخاب کنید، اما هسته‌ی بازی حول محور اکشن می‌چرخد. بازی‌های Doom و Wolfenstein را تصور کنید، اما خیلی دیوانه کننده تر.» این صحبت‌ها تا حدودی با تیزر اصلی سال ۲۰۱۷ که به نظر می‌رسید بازی یک شوتر آرام و اتمسفری به سبک بازی‌ BioShock از استودیو Irrational Games خواهد بود، در تضاد است. با این حال، این صحبت‌های با محتوایی که در تریلر بازی Atomic Heart که در 9 فوریه (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) عرضه شد مطابقت دارد.

 

در این مصاحبه به برخی از سوالات در مورد توسعه بازی Atomic Heart، شامل چرخه توسعه آن، نیز پرداخته شد. توسعه‌دهنده  بازی اشاره کرد که استودیو Mundfish بیش از یک دهه پیش کار روی این مفهوم را آغاز کرده بود. با این حال، به نظر می‌رسد استودیو به کسفیت محصول نهایی اطمینان دارد. در حالی که هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که استودیو آماده صحبت در مورد آن‌ها نیست، اما آن‌ها چند چیز درمورد کارگردانی هنری بازی Atomic Heart و طراحی دشمنان گفتند. این توسعه دهنده  بر گستره وسیعی از دشمنان رباتیک و زامبی شده که بازیکنان با آنها روبرو خواهند شد، تاکید کرد.

 

علاوه بر این، این مصاحبه به اندازه و دامنه کلی بازی نیز اشاره کرد. استودیو Mundfish انتظار دارد که بازیکنان بتوانند در حالت متوسط، در حدود ۲۰ ساعت بازی Atomic Heart را به پایان برسانند. آنها همچنین نشان دادند که جهان بازی Atomic Heart از نظر اندازه نسبتاً متوسط است و بازیکنان نباید انتظار چیزی در مقیاس یک بازی Assassin's Creed را داشته باشند. این استودیو می‌گوید که روی باورپذیری و همه‌جانبه ساختن بازی تمرکز داشته، اما فعلا آماده صحبت درباره جزئیات نیست.

 

استودیو Mundfish همچنین آماده اعلام هرگونه محتوای پس از انتشار نیست. با این حال، توسعه دهندگان این امکان را دارند و ادعا می‌کنند که ایده‌هایی برای آینده منحصر به فرد بازی Atomic Heart دارند. بنابراین، طرفداران می‌توانند این را به لیست چیزهایی که استودیو آماده نیست تا قبل از انتشار بازی در پاییز امسال درباره آنها صحبت کند، اضافه کنند.خواهد شد.

 

بازی Atomic Heart در پاییز سال جاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس،‌ ایکس باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی، منتشر خواهد شد.
 

برچسب ها: Atomic Heart
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.