گلن اسکوفیلد (Glen Schofield) که از خالقان اصلی نسخه اوریجینال بازی Dead Space است، از استودیو Motive و شرکت EA بابت ساخت ریمیکِ وفادار نسبت به نسخه اصلی تشکر کرد. او که هماکنون رئیس Striking Distance Studios است، به عنوان خالق و تهیه کننده بازی Dead Space که در سال 2008 برای اولین بار عرضه شد، نقش داشت.
او سپس شرکت EA را ترک کرد و یکی از موسسان استودیو Sledghammer Games هم شد، که بدین معنی است که در توسعه نسخههای بعدی بازی Dead Space نقشی نداشت. البته پارسال بود که وی و تیمش بازی The Callisto Protocol را ساختند که به عقیده برخی دنباله معنوی بازی Dead Space محسوب میشود. انتشار این عنوان و ریمیک بازی Dead Space کمتر از دو ماه با هم فاصله داشت و بسیاری معتقد بودند که همین به اندازه کافی برای دیدن فضای رقابتی بین دو بازی کافی است، که اسکوفیلد با تمجید از ریمیک بازی Dead Space، نشان داد که هنوز هم به محصولی که در خلق آن نقش بزرگی داشت احترام میگذارد.
او در جواب به پستی که در لینکدین منتشر شده بود و به بازی Dead Space Remake هم ارتباط داشت (که توسط دخترش نیکول، از افراد مشترک در ساخت بازی The Callisto Protocol مشارکت داشت) از تمام کسانی که هم روی نسخه اصلی و هم روی ریمیک این محصول کار کرده بودند تشکر کرد: «خطاب به همه کسانی که روی نسخه اوریجینال کار کردند، بابت مشارکتتان در ساخت یک بازی فوقالعاده متشکرم، این بازی از آزمون گذر زمان موفق بیرون آمده. و خطاب به استودیو Motive، بابت بازسازی وفادارانه بازی متشکرم. [به همهتان] تبریک میگویم».
در مصاحبه اخیر یکی از تهیهکنندگان بازی Dead Space Remake، آقای فیل دوشارم (Phil Ducharme) گفت که دوست دارد به کار روی این مجموعه ادامه دهد. او همچنین گفت که از جانب خودش علاقه کافی برای ساخت نسخههای دیگر وجود دارد و باید نظر کارگردان ایده پرداز بازی را هم بدانید که چه فکر میکند. او در پایان گفت که ایدههای مختلفی برای ادامه بازی Dead Space وجود دارد، اما خودش و اعضای تیم فعلا به تعطیلات میروند تا هم استراحت کنند و همزمان بیشتر برای فکر کردن در مورد آینده مجموعه را داشته باشند.