استودیو Tango Gameworks گیمپلی جدیدی را برای بازی GhostWire: Tokyo به نمایش گذاشت که در آن جزئیات بیشتری درباره مبارزات و دشمنانی که توکیو را اشغال کردهاند، داده شد. پارکر ویلهلم (Parker Wilhelm)، مدیر محتوایی بتسدا (Bethesda)، در پست وبلاگ پلی استیشن جزئیات بیشتری در مورد Ethereal Weaving (انرژی معنوی که برای هدایت عناصر در مبارزات استفاده میشود) به اشتراک گذاشت.
بازیکنان میتوانند از آتش، باد، آب، تجهیزات دیگر و مهارتهای شکار روح برای مقابله با ارواح دشمن استفاده کنند. در حالی که قبلاً انواع مختلف دشمنان در بازی را دیده بودیم، جزئیات جدیدی درباره قابلیتهای مختلف آنها نیز ارائه شد. یکی از این دشمنان دانش آموزان دبیرستانی بی سر هستند که میتوانند با سرعت و چابکی خود شما را به راحتی غافلگیر کنند. نوع دیگر دشمنان بازی همانند عروسکهای teru teru bozu هستند که از دور آتش میپاشند. در حالی که ارواح کت و شلوار پوش از نزدیک به شما حملهور میشوند و از چترهای خود برای منحرف کردن ضربات استفاده میکنند.
تریگرهای تطبیق پذیر (Adaptive Triggers) و بازخوردهای هپتیک (Haptic Feedback) کنترلر دوال سنس نیز در این بازی کارایی خاص خود را دارند. بهصورتی که بازیکنان میتوانند تفاوت بین شدت حملات مختلف را تشخیص دهند. با ارتقا تواناییهای کاراکتر شما، واکنش محرکها نیز تغییر میکند. اسپیکرهای داخلی کنترلر نیز در این بازی «صداهایی از سمت دیگر» را برای کمک به درک بهتر محیط پخش میکنند.
بازی GhostWire: Tokyo در سال 2022 برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر میشود. منتظر جزئیات بیشتر و گیمپلی بازی در ماههای آینده باشید.