بازی Guardians of the Galaxy دیالوگ های فراوانی خواهد داشت

بازی Guardians of the Galaxy دیالوگ های فراوانی خواهد داشت

خشایار بهرامی خشایار بهرامی
2 سال و 9 ماه و 26 روز پیش

به نظر میرسد که بازی Guardians of the Galaxy به دنبال ارائه شخصیتهایی کاملا پویا و فراهم آوردن زمینههای تعامل میان بازیکنها با هریک از اعضا گروه محافظین کهکشان در جهان بازی است. به منظور دست یابی به این هدف، استودیو Eidos Montreal قصد دارد تا از حجم بسیار گسترده‌ای از دیالوگها استفاده کند و مطابق اعلام عوامل حاضر در این تیم بازی سازی میزان دیالوگهای طراحی شده برای این عنوان، دو برابر دیالوگهای بازی Deus Ex خواهد بود.

 

پاتریک فورتیر (Patrick Fortier) کارگردان و طراح ارشد سیستم گیم پلی بازی نگهبانان کهکشان، توضیحاتی را پیرامون تلاش و اشتیاق بسیار بالا اعضا تیم سازنده روی این جنبه از بازی مذکور ارائه کرده است. در مصاحبه با وبسایت Game Informer، فورتیر اعلام کرد که تمامی شخصیتها کاملا زنده و پویا خواهند بود و همواره در مورد مسائل مختلفی به گفت و گو میپردازند؛ تعامل و صحبت کردن هریک از شخصیتها حتی در زمانی که بازیکنها هیچگونه فعالیتی را ندارند نیز صورت خواهد گرفت. استودیو Eidos Montreal همچنین در تلاش است تا از هیچ یک از دیالوگها و عبارات به کار رفته در بازی Guardians of the Galaxy، در بخشهای دیگر استفاده نکند تا به بازیکنها احساس تکراری بودن مکالمهها القا نشود.

 

این استودیو بازی‌سازی همچنین قصد دارد تا به بازیکنهایی که به سایر اعضا گروه نگهبانان کهکشان توجه میکنند و با اعمال یا مکالمات آن‌ها همراه میشوند، پاداش دهد. این بازی صرفا در مورد تجربه نبردهای متعدد نیست بلکه این امکان وجود دارد تا در میان هریک از ماموریتها، مکالمات جذابی را با سیار اعضا تیمتان آغاز کنید و حتی با کنار گذاشتن کنترلر، ممکن است که گاهی هریک از این شخصیتها به صورت اتفاقی یک جوک تعریف کند.

 

 

مشخصا با در نظر داشتن چنین رویکرد و برنامهای، استودیو Eidos Montreal میبایست دیالوگهای بسیاری را برای بازی Guardians of the Galaxy ضبط کند. پاتریک فورتیر در ادامه صحبتهایش به این موضوع اشاره داشت که میزان دیالوگ در نظر گرفته شده برای این عنوان، دو برابر دیالوگهای به کار رفته در بازی Deus Ex خواهد بود؛ البته نمیتوان با قاطعیت گفت که منظور از صحبتهای فورتیر کدام یک از نسخههای سری Deus Ex بوده، اما گمان میرود که او در مورد آخرین بازی این فرنچایز یعنی بازی Mankind Divided صحبت کرده است.

 

پاتریک فورتیر همچنین افزود که سیستم گیم پلی و محیطی بازی Guardians of the Galaxy به گونهای طراحی شده است که به تمامی اعمال بازیکنها واکنش نشان میدهد. برای مثال، اگر در هنگام انجام یک ماموریت عقب نشینی کنید، رفتار و مکالمات سایر اعضا تیم نگهبانان کهکشان با شخصیت شما دچار تغییر خواهد شد و آنها اظهارات خاصی را بیان خواهند کرد. علاوهبر این، بسته به مکانی که شما در حال تماشا آن هستید، همراهان‌‌تان نظرات مختلفی را ارائه می‌کنند. در کنار تمامی مطالب مطرح شده، بازیکنها قادر خواهند بود تا با هر بار بازگشتن به سفینه، دیالوگهای جدیدی را آزاد کنند و با گوش دادن به هریک از مکالمات، شخصیتهای بازی را بهتر از گذشته بشناسند.

 

باوجود تمرکز بسیار بالا بازی Guardians of the Galaxy روی شخصیتها و دیالوگهای که در مکالمات به کار میرود، نباید انتظار المانهای نقش آفرینی بیشتری را از این عنوان داشته باشید چراکه این بازی، یک اثر داستان محور با میزان آزادی عمل محدود است و مطابق اعلام تیم سازنده، بازیکنها حتی نمیتوانند مقصد بعدیشان را انتخاب کنند و همه چیز از پیش تعیین شده است. چندی پیش نیز اعلام شد که برخلاف طرحهای اولیه، این پروژه فاقد بخش آنلاین خواهد بود و امکان تجربه آن به صورت چند نفره وجود ندارد.

 

بازی Guardians of the Galaxy در تاریخ 26 اکتبر (چهار آبان 1400) برای کنسولهای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

برچسب ها: Guardians of the Galaxy
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.