شینجی میکامی بازی GhostWire Tokyo را یک بازی کاملا جدید می داند

شینجی میکامی بازی GhostWire Tokyo را یک بازی کاملا جدید می داند

خشایار بهرامی خشایار بهرامی
3 سال و 10 ماه و 29 روز پیش

زمان زیادی از انتشار آخرین اخبار و جزییات در مورد بازی GhostWire Tokyo ساخته جدید استودیو Tango GameWorks که برای اولین بار در جریان کنفرانس خبری کمپانی Bethesda در مراسم E3 2019 معرفی شد، میگذرد و شکی وجود ندارد که پس از خروج ایکومی ناکامورا (Ikumi Nakamura) کارگردان اصلی این عنوان از تیم سازنده در سپتامبر 2019، بسیاری از طرفداران بازیهای ویدیویی در مورد آینده این بازی دچار نگرانی شدهاند. تاکنون جزییات چندانی از این بازی منتشر نشده و تنها میدانیم که ژانر اصلی این بازی اکشن-ماجراجویی است و برخی از المانهای اصلی بازیهای ژانر وحشت نیز در گیمپلی آن قرار داده شده است.

حال بهتازگی شینجی میکامی (Shinji Mikami) تهیه کننده اجرایی استودیو Tango GameWorks در مصاحبه با وبسایت IGN، توضیحات جدیدی را در مورد پروژه ساخت بازی GhostWire Tokyo منتشر کرده و اعلام کرد که این بازی برای چندین سال در مراحل پیش تولید قرار داشته است.

«بازی GhostWire Tokyo یک عنوان کاملا جدید است، بنابراین من واقعا امیدوارم که بازیکنها و از آن استقبال کنند. ما همه چیز را با ایدهای که ایکومی ناکامورا کارگردان اصلی بازی داشت، آغاز کردیم. تیم اولیه ساخت بازی متشکل از پنج نفر بود و ما برای شش ماه روی این پروژه کار کردیم. سپس اعضای تیم را به ۱۰ نفر افزایش دادیم و پیش از ورود به مراحل تولید کامل این بازی، برای چندین سال روی آن کار کردیم. این پروژه احتمالا طولانیترین پروژه ساخت یک بازی است که من تا بهحال در آن حضور داشتهام. من در اوایل سال ۲۰۱۹ برای کمک به اعضای تیم سازنده، به آنها پیوستهام.»

برای روشن شدن این موضوع که شینجی میکامی کارگردان افسانهای دنیای بازیهای ویدیویی که برای ساخت عناوینی همچون بازی Resident Evil، بازی Dino Crisis، بازی Devil May Cry و The Evil Within شناخته میشود، چه نقشی در پروژه ساخت بازی GhostWire Tokyo دارد، مسئول روابط عمومی استودیو Tango GameWorks در ادامه مصاحبه وی با وبسایت IGN توضیحاتی را ارائه داده که به شرح زیر است:

«آقای میکامی در حال صحبت در مورد تیم سازنده بازی GhostWire Tokyo است و در پروژههای که وی شخصا کارگردان بازی نیست، او به عقیده کارگردان بازی احترام میگذارد و تنها روی کمک کردن و همکاری با کارگردان تمرکز میکند؛ بنابراین هنگامیکه وی میگوید در ساخت این پروژه کمک میکند، صرفا بهمعنای فروتنی او نیست. با این حال از آنجا که آقای میکامی تهیه کننده اجرایی استودیو Tango GameWorks است و تجربه بسیار بالایی را در ساخت بازیهای ویدیویی دارد، او به کارگردان بازی برای ساخت آن بهترین شکل و سرگرم کنندهترین حالت برای بازیکنها کمک میکند.»

همانطور که در ابتدای این گزارش نیز اعلام کردیم، جزییات چندانی از این بازی در دسترس نیست و فعلا باید به توضیح مختصری که در زمان معرفی از داستان این عنوان منتشر شده است، بسنده کنیم.

«پس از ناپدید شدن ناگهانی تعداد زیادی از افراد حاضر در شهر توکیو، این وظیفه شما است که منبع این اتفاق را بیابید و شهر را از شیطان جدیدی که به آن وارد شده، پاکسازی کنید. با مهارتهای مختلف شخصیت خود آماده مقابله با دشمنان شوید، از دسیسههای درحال شکلگیری یا درحال انجام پرده بردارید و با افسانههای بومی و عامه بهگونهای که تا به حال هیچ یک را تجربه نکردهاید، رو به رو شوید.»

برچسب ها: GhostWire Tokyo
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.